2016. február 4., csütörtök

36. Felvételt nyert

Emily szemszöge


Az ébresztőmet háromnegyed 6-ra állítottam. Hirtelen ugrottam ki az ágyból és első utam pedig a fürdőszobába vezetett. Megmostam az arcom és újult erővel mentem vissza a szobámba. Tegnap még nem pakoltam be a cuccaimat a szekrényembe, de majd ma délután. Előkotortam valami csinosat majd visszamentem a fürdőszobába. A zene most sem maradhatott el, ezért azt is benyomtam. Hamar készen lettem. Ezek után kimentem a konyhába. A konyha valami eszméletlenül néz ki. Itt lehet főzőcskézni. Miután csináltam kávét, elmentem felébreszteni Jesst. Benyitottam a szobájába és felkapcsoltam a villanyt. Azt a kurva eget. Nagyon szép a szobája. Nem tudtam, hogy ennyire szereti a zöld színt, mint Niall.
- Jessi kelj fel! - szóltam neki még halkan.
- Hagyjál aludni anyu! - fordult meg. Mi az, hogy anyu?!? Így játszunk drágám?
- Jessica White. Ha nem kelsz fel az anyád szavára én ide hívom az apádat! - kiáltottam el magam. Jessica olyan hirtelen ült fel mint még soha. Láttam hogy könnyek telnek meg a szemében. - Jajj sajnálom nem tudtam. - ölelem át.
- Semmi baj. Sok mindent nem tudsz még. - ölel át.
- Úgy ahogy te se! Figyelj majd este csinálunk egy dumcsizós partit, de az a baj, hogy el fogunk késni. - bököm ki. Ijedten néz szét majd eltávolodik tőle és beszalad a fürdőbe. Nevetve kimegyek a szobájából egyenesen a konyhába. 5 perc múlva Jess jelenik meg zöldben
- Csini vagy! - mondom neki. Végig mér rajtam majd elismerőn bólint.
- Te sem panaszkodhatsz! Ettél? - kérdezi miközben lehúzza a kávéját. Elkerekedett szemmel bólintok egy aprót. - Oké akkor nyomás mert 7-re ott kell lenni. - mondja és már megy is kifele. Az órára pillantok. Háromnegyed 7. Bassza meg. Jessica után rohanok. Bezárom az ajtót. Lerohantunk mint az őrültek de ezen csak nevetünk. 7 előtt pár perccel megérkeztünk egy kibaszott nagy épület elé. Jess után kullogtam be az egyik osztályterembe. Mind úgy néztek ránk hogy "ezek meg mi a faszt akarnak itt". De Jesst nem érdekelte, én meg megpróbáltam nem rájuk figyelni. Leültem Jess melletti padba és kussban maradtam. Pár perc múlva egy fiatalos nő jött be. Végig nézett rajtunk, majd elmosolyodott.
- Sziasztok! Rebecca Darlin vagyok. Akkor csapjunk a közepébe. Először is bemegyek oda. - mutatott az egyik ajtóra. - És sorba egyesével fogtok bejönni. - mondta és be is ment. Eltelt 1 óra és már 3 lány jött ki sírva. Ezután én következtem. Leültem vele szembe és kedvesen rá mosolyogtam. Tök komoly arccal nézett rám.
- Hogy hívnak? - kérdezte ridegen. Emily szedd össze magad. Nem egy táncos ringyó lesz belőled!
- Emily Green! - mondom kedvesen.
- Mikor születtél? Hány éves vagy? - tette fel a kérdéseket.
- 1995. február 2, és 18 vagyok. - mondom neki.
- Oké! És miért jelentkeztél? - kérdezi flegmán.
- Eddig táncoltam, de meguntam és most kiakarom magam próbálni milyen lennék stylistként. -mondom neki.
- Akkor ide figyelj. Ez a szerelés jó, de nem tudom milyen lennél élesbe. Úgy hogy kérlek. Lisa, Rosi és Camil gyertek be. - kiabál valahova. Bejön három nagyon szép csaj fürdőruhában.
- Öltöztesd fel őket, azokból!-mutat pár darab ruhára. Felálltam és az egyik lány elé álltam.
- Szia Emily vagyok. Kedvenc színed? - kérdezem meg tőle. Vigyorogva nézz rám.
- Lisa és a lila. - a vigyorból vissza vesz és most már mosolyog.
- Ruha szeretnél vagy farmert? - nézek rá.
- Ruhát, azt jobban szeretem. - vágja rá.
- Alkalmi vagy csak sima nyári? - kíváncsiskodok tovább.
- Alkalmi. Tudod esküvőre megyek! - magyarázza.
- És Lisa a méreted? - indulok a ruhákhoz.
- M/L. - mosolyog kedvesen. A ruhákhoz álltam és keresgélni kezdtem egy lila ruhát, amit hamar meg is találtam. Mellé egy lila magassarkút. Szereti azt egyáltalán?
-Uh bocsi még egy kérdés...szereted a magassarkút? - kérdezem meg. Olyan hevesen rázza meg a fejét, hogy az az elmémbe vésődött. - Köszi. - mosolygok rá.
A kezébe adom a ruhát és a cipőt ő meg el is megy öltözni. Ezután a középső lányhoz megyek.
- Szia Emily vagyok! Kedvenc színed? - kérdezem sokkal nyugodtabban.
- Piros, és Rosi vagyok! - mondja és gúnyt vélek felfedezni a hangjában.
- Ruha vagy farmer? - kérdezem meg tőle.
- Válassz te! - elvigyorodik. Ha így állunk drága,akkor így.
- És mi a méreted? - kérdezem tőle kedvesen. Meglepődik, de visszatér.
- L/XL. - mondja. Jó hogy ki nem nyújtod nyelved, bazdmeg. A ruhához állok és nézelődni kezdek.v Visszanézek rá. Neki a ruha sokkal jobban állna egy papuccsal. Keresgélni kezdek és hamar megtalálom a szettet.
- Tessék! - nyújtom felé. Elneveti magát.
- Bocsi, de nem szeretem az ilyen fajta szandálokat. Keresgélnél egy magassarkút! - főbassz! Az már biztos. Csak találkozunk kint. Megölöm.Visszamegyek és keresni kezdek és hamar találok is.
- Remélem megfelel! - nyújtom felé. Döbbenten néz rám majd kedvesen elmosolyodik.
- Köszönöm! - mondja és ő is eltűnik. A harmadik felé megyek.
- Szia Emily vagyok. Kedvenc színed? - kérdezem tőle.
- Szi-ia! Camil. Öhh nem tudom. - mondja és lesüti a szemét.
- Hogy hogy nem tudod? Na mindegy majd választok és nyári ruha kell? - kérdezem tőle. Bólint egy aprót.
- Értem és tornacipő igaz? - kérdezem tőle. Elkerekedett szemmel de bólint. A ruhákhoz megyek és keressem is a megfelelőt. Egy ruha mögött felfedezek egy ruhát. Nagyon el volt dugva. Előveszem majd a cipőt kezdem keresgélni. Hamar megvan és visszasétálok hozzá.
- Hű de jó vagy! Köszi! - mondja és be is rohan. De megjött a hangja. Visszafordulok Rebeccahoz aki elégedetten mosolyog.
- Tudod ez egy jó pont. Kérdezgeted őket és nem akadsz ki elsőre. Hiába szóltunk le, nem vetted magadra és ez jó. Tudod lehet hogy bent vagy de lehet hogy nem. Most kérlek hívd be Jessica Whitetot. - mondja és ki is zavar. Most ez mit jelentsen? Mindegy. Kimegyek és biztató mosollyal zavarom be a barátnőm. Bemegy és kijön fél óra múlva de nem csak ő hanem a lányok is. Camil az én ruhám van.
- A lányok azt a ruhát vették fel, ami nagyon tetszik nekik. Aki megtalálja a ruháját az álljon a lány mellé. - én be állok Camil mellé, Jess meg Lisa mellé.Van még egy csaj ő beáll a középsőhöz.
- Gratulálok lányok.Viszont ti - nézz a többiekre. - Most kimaradtok. Menjetek két vagy több évesre. Belőletek nem tudok egy év alatt stylistot csinálni. - Akik ott voltak megköszönték hogy itt lehetek és mentek is. Mi hárman maradtunk.
- Lányok. Ez az év nagyon kemény lesz. Mindennap be kell jönnötök reggel 7-re és itt lesztek 4 -ig. Kivéve pénteken. Akkor más dolgom van. Itt vannak a könyvek, ezekből tanuljátok. Találkozunk holnap reggel sziasztok! - köszön el. Mi bólintunk és távozunk is. Én meg Jess elmentünk fagyizni és kiveséztük az egészet. Azt mondta hogy leugatta Rosit, hogy beszéljen vele szépen, mert ő nem egy kutya. Ezen egy jót mulattam. Hazaértem és még beszéltem Zaynnel. Azt mondta hogy pénteken 20 -ra legyünk ott. Kíváncsi vagyok mi fog belőle kisülni. Miután letettük, elküldtem a reggeli képet Eleanornak és írtam mellé szöveget is. Ezután leültünk Jessel beszélgetni. Mindent elmondtam és ő is. Körülbelül 9-kor kidőltünk...mindketten. Hosszú évnek nézünk elébe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése