2016. február 4., csütörtök

35. Jessica :)

Emily szemszöge

Mikor ez az érzés elfogott bennem volt az hogy nem is olyan rég kb. 3 hónapja "anyámék" kiakartak dobni. A bőröndökkel együtt kifele indultam. Mindenhol Jessicát kerestem majd megtaláltam. Mint mindig most is kibaszott szépen nézett ki.
- Kibaszott szép vagy! - ölelem meg.
- Te sem panaszkodhatsz! Na gyere holnap már suli és korán kelünk! - rángat magával. Beültünk a kocsijába és elhajtottunk a házáig.
- Itt laksz? - ámulok el.
- Igen a 3.emeleten. Gyere, mert már fáradt vagyok! - böki meg az oldalamat.
- Rendben. Siessünk! - mondom neki. Hamar beérünk, beszállunk a liftbe.
- Figyelj. Én mondtam a barátaimnak, hogy este skypolok velük. Holnap milyen korán kell kelni? -nézek rá.
- 6 - kor. De figyelj az a lényeg hogy 22:00 - kor már aludjunk. - mondja kedvesen.
- Szuper. Imádni fogod őket. - magyarázom neki. Ő csak bólint egyet majd megállunk. Kiszállunk a liftből és elmegyünk egy ajtóig.
- Szeretném megmutatni, hogy hol fogsz lakni! - mondta és benyitott. Nem volt nagy és nem is volt kicsi. Pont tökéletes volt.
- Ez király! - vágom rá. Elmosolyodik és bemegy. Én is utána megyek.
- Gyere megmutatom a szobád! - rángat magával. - A szobád! - nyit ki előttem egy ajtót. Az egész szoba fehér és pirosban pompázik, és tetszik ez a kompozíció.
- Király! És most mit csináljunk? - fordulok felé.
- Öhmm.... Legyen az hogy lezuhanyzunk utána beszélünk a haverjaiddal. Már ha nem baj hogy én is. - süti le a szemét.
- De hogy is, sőt! Akkor nyomás zuhanyozni! - mondom neki. Elmosolyodik és kimegy. Előkapok egy pizsit és besietek a fürdőbe, ami olyan mint a szobám, piros. Gyorsan kész vagyok és fel is kapom a pizsamát. Berohanok a szobámba és előkapom a laptopot. Eszembe jut a süti, amit elő is veszek. Pár percen belül Jessica siet be.
- Itt is vagyok! - mosolyog idegesen. Leül mellém én meg megkínálom amit el is fogad. Előkotorom a telefonom majd felhívom Niallt.
- Szia Niall! Gyertek fel skypre. Mind! - emelem ki az utolsó szócskát.
- Szia Em! Rendben 2 perc! - mondja és le is csapja. Ezzel mi van?!?
- Mi történt? - kérdezi Jess. Előveszek egy mosolyt.
- Semmi. Mindjárt fent vannak. - és ekkor már hívtak is. Mikor kattintom megjelent az öt idióta.
- Sziasztok!-kiáltok bele.
- Sziasztok! Ki az a szép lány melletted? - kérdezi Liam.
- Na, szóval Jess ők itt a One Direction, One Direction ő itt Jess. - mutatom be őket. Jessre nézek, aki nagyon elbambult, majd vissza a képernyőre és azt veszem észre hogy Niall is.
- Szia Jess! Louis vagyok! - integet. Mivel Jess nem válaszol oldalba bököm.
- Ja bocsi. Szia, Jess! Ti valami banda vagytok, vagy mi? - értetlenkedik.
- Na, de jó. Csak olyan lányokat tudunk kifogni akik nem hallottak rólunk. Ezt megúsztok! - "panaszkodik" Harry, én meg felnevettek.
- Na akkor Jess. A szőke ő a bátyám, Niall. A mellette lévő fekete hajú az Zayn. Középen Louis. Utána Liam. És az utolsóról, majd mesélek később. - mondom suttogva az utolsó mondatott. - Harry. -mondom hangosan. Jess bólint, de nem veszi le a szemét és alig pislog. Mi folyik itt? Beszéltünk egy csomót, majd mentünk mert fél 10 lett.
- És mi történt Harry meg közted? Vagyis miért mondtad azt az elején, hogy majd mesélsz róla?-kíváncsiskodott.
- Hát tetszettünk egymásnak, majd én hülye beleszerettem. 1 napja jöttünk össze. Érted egy!  De az akkori legjobb barátnőmmel lefeküdt. Én szakítottam vele és azért is jöttem el, hogy össze ne jöjjek vele megint. Mert még mindig szeretem, de ha ránézek az a kép fogadd! - nyelek egyet.
- Rendben. Köszönöm hogy bízol bennem. Most viszont alvás! Jó éjt! - mondja és kifele vonul.
- Köszönöm, hogy meghallgattál. Jó éjt! - dőlök hátra. Mivel a lámpa tapsra működik, tapsoltam és hamar aludtam is. És vajon kiről álmodtam, ha nem a barna göndör hajú hercegről, aki álmomban az enyém...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése