2016. február 4., csütörtök

37. Szülinapi parti

Emily szemszöge


Ma van az én bátyám szülinapja. Ma 20 éves. Itt ülünk a repülőn és mindketten izgatottak vagyunk. Mindjárt leszállunk. Elég régóta nem láttam őket. Jess meg az új bárány. Holnap utazunk mi is meg a fiúk is. Ők Maurához mi pedig vissza L.A.-be. Rengeteget kell tanulnunk. Niall úgy hiszi hogy én otthon tanulok. Pedig nem, sőt ma csináltunk neki sütit is. Most szálltunk le. Az ajándék meg hát fogalmazhatok úgy hogy szerintem szánalmas. Vettünk egy süti szörnyes plüsst meg egy sapkát. Mivel már elmúlt 8 óra igyekeznünk kellett. Hívtunk egy taxit. Csak egy csomag volt nálunk, azt tele nyomkodtuk. Eljött az idő. Itt állunk a ház előtt. Becsöngettek. Nem jön senki. Becsöngettek még egyszer. Nyílik az ajtó és...
- Boldog szülinapot, bátyus! - ölelem át. Hitetlenkedve, de átölel.
- Hiányoztál! - búgja a fülembe.
- Te is! De most itt vagyok. - mondom neki és eltávolodok tőle. - Niall, ő itt Jess. Jess, ő itt Niall. -mutatom be őket.
- Szia! - köszön Jess.
- Szia! Gyertek be. - mondja a bátyám olyan halkan hogy szerencse hogy meghallottuk. Beljebb megyünk és már jön is a nyakamba valaki.
- Szia Emily! - ölel át Louis. Visszaölelem.
- Szia Louis. Jó újra itt. - mondom neki.
- Remek! És gondolom te vagy Jess? - néz rá Jessre.
- Jess Louis. Louis Jess. - mutatom be. Jess kezet akar fogni de Louis megöleli. A lány picit sokkot kapott de nem tudtam vele foglalkozni mert már megint öleltek meg.
- Szia! - köszön Zayn.
- Szia! Hol van Perrie. Kíváncsi vagyok! - mondom neki mire felkuncog.
- Szívem, gyere csak! - kiáltja Zayn, és ekkor megjelenik Perrie.
- Szia, Emily Green! - nyújtom a kezem, de ő megölel.
- Szia! Perrie Edwards. Tényleg szép vagy. Képzeld Zayn beszélt rólad! - mondja majd eltávolodik.
- Képzeld rólad is, és pont olyan vagy amilyenek elmondott. - mondom neki.
- Miket mondott? - kérdezi és Zaynre mosolyog.
- Kedves, szép, szexi, csinos, jó énekes, humoros, őszinte, belevaló csajszi és kifejezetten csinos. -mondom neki mire felnevet.
- Igen ilyen vagyok én. Viszont te sem panaszkodhatsz. Mit dolgozol? - kérdezi.
- Hát nem dolgozok. Most hónap elején mentem el 1 éves stylist képzőbe és felvettek. Azóta kőkeményen tanulunk. - mondom neki.
- Kivel? - kérdezi meg.
- Jessicával. Ő is itt van. Épp Niall beszél. - nézek rájuk. Perrie is oda nézz és megy is oda.
- Életmentő vagy! - motyogja Zayn.
- Én? Én csak az igazságot mondtam. - nevetek fel, mire puszit nyom az arcomra.
- Emily! - kiáltja el magát Liam.
- Liam! - kiáltom vissza. Odajön és kibaszott erősen megölel. - Liam nem kapok levegőt! - szorítom ki a fogaim közül.
- Uh, bocsi csak hiányoztál! - távolodik el tőle.
- Semmi baj! - mondom neki.
- Emily? - szólal meg egy rekedtes hang mögülem. 180 fokkos fordulatot veszek és szembe találom magam Harryvel. Sokkal jobban néz ki, mint amikor elmentem. Végig mérem és ő is ezt teszi. Harryn egy fehér póló van fekete nadrággal és barna csizmával. Jézusom, de szexin néz ki.
- Harry! - mosolygok rá. Most mit csináljak ijedten nézek Zayn-re aki csak bólint egyet. Kifújom a bent tartott levegőt és közelebb megyek hozzá. Gyengéden megölelem. Visszaölel.
- Hiányoztál! - súgja a fülembe.
- Te is! - suttogom én is. Mélyen szívom be az illatát. Az ölelésünket egy köhögés zavarja meg. Észbe kapok és elengedem Harryt.
- Akkor bulizunk? - kiáltok fel.
- Persze de hol van a szülinapos? - kérdezi Liam. A szemem megakad a két személyen akik beszélgetnek.
- Ott de én. - mondom neki és közelebb megyek hozzájuk. - Bocsánat a zavarásért. Vagyis hülye vagyok. Buli van! - kiáltom el magam. Rám mosolyognak piros fejjel!
- Niall itt a tortád! - kiabálja Zayn. Észbe kapok hogy nálam is van süti.
- Nálam is van süti. Házi! - emelem ki az utolsó szót. Niall rám kapja a tekintetét mire elmosolyodok. - Gyere direkt neked csináltam. - fogom meg a kezét és húzom magammal egészen a konyháig. Lassan veszem elő a sütit.
- Tetszik, igaz? - nézek rá.
- Honnan veszed? - förmed rám. Nem foglalkozok vele csak előveszem a sütit.
- Boldog Szülinapot! - adom oda neki szomorúan.
- Jó, sajnálom. Amúgy igen, de én neki biztos nem. - legyint rá és beleharap a muffinba. Elkerekedett szemmel nézz rám. - Ezeket te csináltad? - kérdezi a válaszom pedig egy apró bólintás. - FIÚK! SÜTI! - kiabál Niall. Mindenki 1 mp alatt ott termett és elvett egy muffint.
- Ez valami isteni! - mondja Louis és már veszi is el a másodikat.
- Baromi finom. - mondja Zayn, Perrie is a másodikat eszi és csak bólogat.
- Ha vége a sulidnak te fogsz ránk főzni! - mondja Liam.
- Úgy ahogy mondod haver. Eddig miért nem sütöttél? Kurvára de finom. - mondja Harry mire a harmadikat veszi el. Jess megáll mellettem.
- Köszönöm és azt a főzést még átgondolom. Mert ugye szeretnék Jessel együtt maradni. - bököm ki.
- Oké. Srácok ha vége a sulijuknak itt aludhatnak? - kérdezi Niall. A srácok heves bólogatásba kezdenek. - Meg van oldva. Jess is itt fog lakni. - mondja Niall. Jessre pillantok és észreveszem,hogy könnyes szemét megtörli és mosolyog.
- Igazam volt vagy igazam volt? - kérdezem meg tőle halkan.
- Igazad volt. - vágja rá és egy puszit nyom az arcomra.
- Akkor kezdetét veheti a buli? - néz szét Louis.
- IGEN! - kiabálja mindenki. Mivel Niall otthonos bulit akart a barátaival - ezt nekem elmondta hogy"nem leszek ott" én meg tovább adtam - ezért nem mentünk bulizni. Viszont rengeteg volt az alkohol. Perrie öntött nekünk asszem vodkát. Nem nagyon érdekelt csak lehúztam. Jess mivel még nem volt berúgva, na most be lett és ment is Niallel táncolni.
- Összefognak jönni. - lép mellém valaki. Nem nézzek fel de így is tudom ki az.
- Tudom. Örülök neki. Legalább nem egy kurva lesz a barátnője. - iszok a vodkából.
- Jól bírod! Mit csináltatok ti kint L.A.-be. Mert a barátnőd már nagyon be van csiccsentve. - röhögi el magát.
- Én minden reggel és este lehúztam egy picit vodkát, ő meg barátkozott a sörrel. - legyintek rá.
- Alkesz!- köhögi el magát.
- Oh igen? - vonom fel a szemöldököm.
- Oh igen! - válaszolja.
- Akkor Harry legyen az hogy te kibírsz 4 napot úgy hogy kelsz háromnegyed 6-kor és beesel az ágyba este 10 órakor mert ki vagy a tanulástól. - mondom neki és meghúzom a vodkát.
- Sajnálom én nem.... - mondja de közbe vágok.
- Nincs semmi baj Harry. Tényleg. Csak annak örülök,hogy 5-ös vagyok mindenből. Nyáron meg mehetek valami idiótákkal dolgozni. Mert lesz nekik valami turné! - nyögöm ki.
- Ácsi!Nyáron turné?!? - kérdezi meg.
- Igen és Jess is jön velem! Úgy hogy nem leszünk itt a nyáron. - sóhajtok.
- Áh. Nem baj az! - mondja vigyorogva. Elkerekedett szemmel nézek rá. Hogy mi van? - Mármint nem úgy értettem! - mondja de nem érdekel. Felmegyek a szobámba és leülök az ágyra. Attól hogy utál még nem kéne ezt mondania. Kopognak az ajtón de leszarom. Előveszem a dugi csokit ami itt van mióta elmentem. Felbontom és enni kezdek. A kopogó vendég bejön és leguggol elém.
- Sajnálom én tényleg nem úgy értettem, csak van valami amiről nem tudsz, és csak nyáron derül ki hogy mi az. - mosolyog, Azzal a mosollyal.
- Rendben Harry. De akkor is szarul esett. - kapok be egy kockát. Harry leül mellém.
- Adsz nekem is? - kérdezi nevetve. Felé nyújtom, ő meg letöri a felét.
- Hé! Egy picit. Ez volt az egyetlen dugi csokim. - szomorodok el.
- Majd veszek neked. - mosolyodik el ismét. Néma csöndbe esszük a csokit majd lépteket hallunk és benyit Lou.
- Hát ti? A buli lent van! És lent finomabb csokik vannak. - röhögi el magát. - Gyertek! - parancsol ránk. Én bólintok egyet és elindulok kifele. Mögöttem lépteket hallok úgy hogy Harry is elindult. Mikor leérek mindenki egy körben ül.
- Ahha. Szóval felesz vagy merszet akartok játszani? Gondolom One Direction módra! - nevetek fel és leülök Jess mellé. Furán néz rám, de én csak mosolygok.
- Én akarok kezdeni! - huppan le Louis. Pörget és az üveg nem másra, mint Jessre mutat.
- Uh, az újonc! - mosolyodik el. Jess ijedten fordul felém. Louisra nézek. - Felesz vagy mersz?
- Merek! - néz Louis szemeibe.
- Inkább engem szívass meg nagyon, ne őt. Ahogy mondtad ő még újonc. - magyarázom neki.
- Hát jól van Emily. Nem tudod mibe keverted magad! - vigyorogva néz rám, majd a többi fiúra.
- O-o! - nyögöm ki. Perrie felnevet, mire csúnyán nézek rá.
- Jól van. Akkor Jess puszild meg Niall arcát, majd homlokát. - mosolyog kedvesen a lányra. Biztató mosolyt küldök felé, mire ő bólint. Odakúszik Niallhez és puszikat add neki. Ezután Jess visszamászik és pörget. Az üveg a melletti levő lányra mutat vagyis rám.
- Tudod kösz hogy bevédtél.Ezért nem lesz más mint hogy...... - jön oda hozzám és belesúgja a fülembe.
- De köcsög vagy! Előre sajnálom. - nevetek fel. A többiek érdekesen néznek ránk. Perriehez fordulok, hogy jöjjön velem. Mikor ez megtörténik ijedten nézek rá.
- Van nálad eddig érő ruha, csizma? - mutatom és kérdezem meg tőle.
- Nagy szerencséd van barátnőm.Van. - mondja és magával húz.
- És mi a feladatod? - kérdezi miközben turkál.
- Ruhával elcsábítani Harryt. - sóhajatok egyet.
- Az nem lesz nehéz. Már ettől a szerelésedtől is oda meg vissza van. - neveti el magát. Odaadja a ruhát és bezavar a fürdőbe. Gyorsan átveszem a ruhát, ami tök jól áll.
- Azt a mindenit. Ez a szett jobban illik hozzád mint hozzám. Szeretném neked adni! - ölel át.
- Én nem fogadhatom...-mondom de betapasztja a szám.
- Semmi nem. Neked adom. És szeretném többször rajtad látni. Ha ebbe meglát Harry. Tátott szájjal fog elélvezni. - röhögi el magát. Én is felnevetek majd kimegy. Utána megyek de megállok.
- És szeretném bemutatni Emily feladatát. Harry sok szerencsét. - kacsint az említett fiúra. Kilépek és egyből Harry arcára ered a tekintettem. Olyan arcot mutatott, amit még nála soha, de soha nem láttam, és persze elnevetem magam.
- Sikerült? - nézek Jessre aki csak bólintva nevet. Közelebb megyek hozzájuk és pacsit adok Perrienek és Jessnek. A fiúk is ránéznek Harryre és röhögésben törnek ki.
- Na jó elég. Ezt még vissza fogjátok kapni. Brutálisan. - mondja Harry és a két lányra néz. Engem direkt kerül a tekintette. Perrie csak a vállát rándítja de észrevettem Jess szemében a félelmet. O-o.
- Én jövök! - forgatom meg az üveget. Az egész játék unalmas lesz, majd Louis pörget rám.
- Ó drága Emily. Elérkezett a bűnös amiért bevédted a barátnődet! - dörzsölte össze a kezét. - A bűnöd pedig nem más. Csókold meg Harryt, de úgy hogy száj, nyak, nyak és száj. Majd végezetül egy puszit a szájára. - vigyorodik el. Vissza vigyorodok rá, és észreveszek valamit a szemébe. Talán meglepődést? Nem tudom. Harryhez kúszok és megcsinálom a feladatom. Harry elkerekedett szemmel néz rám. Szerintem nem érti. Az a baj hogy én se. Honnan van ennyi bátorságom? Gőzöm sincs.Lehet a ruha megadta a kezdőlökést. Ezután én pörgetek Harryre. Persze, és csak annyit kérek hogy húzzon le egy hordó sört. Megcsinálja 1 perc alatt.
- Ne már Harry...1 perc! Komolyan? - nézek rá.
- Neked meg 2 perc igaz? - vonja fel a szemöldökét.
- Niall kérek egy korsó sört! - nézek rá. Elvigyorodik és pár perc múlva hozza is.
- Harry barátom nagy fába vágtad a fejszédet! - üti meg a vállát. Harry csak engem néz.
- Mehet? - kérdezem meg tőle. A telefonját előveszi és beállítja a stoppert.
- Most! - kiabálja. Elkezdem inni. A sör úgy hatol át az egész testemen, mint ha víz lenne. Hihetetlenül jól esik. Lehúzom az utolsó kortyig és megtörlöm a szám.
- Mennyi? - kérdezem meg. Szájtátva néz rám.
- 0.45 másodperc. - böki ki. Összepacsizok Niallel.
- Fogadjunk hogy te kevesebb idő alatt lenyomod? - fordul Harry Niall felé. Biccent egy aprót és visszaülünk. Harry pörget és Jessicára.
- Szóval a bosszúm. Csináld meg azt, amit velem csinált Emily! - mosolyog a lányra. Jess közelebb megy és megcsinálja. Niall lehunyja a szemét és élvezi. Szerintem csináltunk neki egy jó szülinapot. Jess megcsinálja a feladatát ezután pedig visszakuporodik mellém. Elpirult, de nem csak ő hanem Niall is.
- Itt lesz valami! - mondja Perrie mi meg felröhögünk. Ezután folytatjuk a játékot de már nem volt semmi komoly. Épp én pörgettem mikor csöngetek.
- Na végre! - áll fel Liam és siet az ajtóhoz. Furcsán nézek rá, ezért utána megyek.
- Muti! - állok mellé amint megkapja a pizzát.
- Rendben de ne sikíts! - emeli fel a pizzás doboz tetejét.
- De jó! Én is ilyet akarok!-kotyogom ki mire Liam felnevet.
- Hozz pár gyertyát kérlek a konyhából. Vagyis ne párat hanem 20 - at. - bólint a konyha felé. Odasietek és keresgélni kezdem a gyertyákat. Lépteket hallok mögülem de gondolom,hogy Liam az. Mikor megtalálom őket, megfordulok és egy fehér pólóba ütközök.
- Hé! Arrébb sietek! - nézek fel rá. Pimaszul elmosolyodik de nem mozdul.
- Tetszik ez a ruha! - mosolyog le rám. Megforgatom a szemem. Emily el ne pirulj!
- Harry kérlek! Sietek! - sóhajtok egy nagyot. Arrébb áll amit egy hálás mosollyal köszönök meg.
- Semmi köszönöm? - állít meg. Visszarohanok hozzá és puszit nyomok az arcára.
- Köszönöm, Styles. - mondom és rohanok vissza Liamhez. Még mindig ott áll de már idegesen.
- Itt vagyok. Mutasd! - szólok rá. Megmutatja én meg beleszúrom a gyertyákat. Mivel a melltartóba csúsztattam egy gyújtót előkapom és meggyújtom őket. Liam kerek szemekkel néz.
- Miért tartasz gyújtót ott? - kérdezi.
- Hát tudod..nem mondd el senkinek, de cigizek. - súgom neki oda. Elmosolyodik.
- Semmi baj. De miért nem mondtad el? - vonja fel a szemöldökét.
- Majd elmondom most viszont menjünk! - mondom és lezárom a tetejét. Szerencsére van annyi hely hogy ne gyulladjon fel.Visszaérünk és Niallre nézek.
- Niall itt a pizzád. - mondom neki. Felugrik és rohan felénk. Gyorsan felemeli és tátva marad a szája.
- Boldog szülinapot bátyus! - ölelem meg. Szegény még mindig sokkban van. Mindenki megöleli és felköszönti őt. Ő még mindig sokkban van.
- Honnan szereztétek ezt a pizzát? - kérdezi meg.
- Az titok. Mert valaki másnak is fáj rá a foga! - mondja Liam és rám néz.
- Az én húgom. Köszönöm fiúk. Viszont az első szelet az enyém. - mondja és berohan a konyhába. Mi még mindig ott állunk, és várjuk hogy visszajöjjön.
- Itt is vagyok! - mutatja meg a kést. A pizza elé áll és kivágja a felét. Furcsán nézünk rá.
- Nyugi a másik fele mármint az enyémnek az övé. - mutat rám.
- Oh köszönöm de....- most ő tapasztja a kezét a szájamra.
- Kuss és rám hallgatsz. A szexi, aranyos és erős bátyádra, aki betömi a szádat pizzával. - mondja és elemeli a kezét a szájamtól és mivel az még mindig nyitva beletömi a pizzát.
- Azt hittem viccelsz! - veszem ki a számból és röhögök. A többiek már a földön fetrengenek és rajtunk röhögnek.
- Ha nem fejezitek be, nem kaptok! - néz rájuk Niall. Olyan kuss lesz hirtelen, hogy csak néznek. A buli többi része elég jól telt. Éjfél után elmentem a szobába aludni. Lehet azt mondani én aludtam be a leghamarabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése