2016. február 4., csütörtök

34. Üdv újra L.A.

Emily szemszöge

Ma van szeptember 1-je, Vasárnap. Ma megyek vissza oda ahonnan jöttem. Los Angelesbe. Az órára pillantok amit 5:30-az mutat. Elég korán keltem de nem bírok aludni. Hosszú percekig nézek szét a szobába, majd elhatározom magam és a bőröndömhöz sétálok. Mivel csak délután megyek ezért csak melegítőt veszek ki. Előkotorok egy hajgumit is. Miután ezekkel megvagyok a telefonomat megragadva besétálok a fürdőszobába. Bekapcsolom a zenét és lassan levetkőzők. Beállok a zuhany alá és csak áztatom magam. Nem mosakodok le mert ezt elég lesz egy picit később. Kiszállok a zuhanyzóból és elkezdek megszárítkozni. Miután ezzel kész vagyok felöltözök és egy kontyba fogom a hajam. Ezután kimentem fürdőszobából és leültem az ágyra. A zene még mindig szólt. A Gotta Be You ami az egyik kedvencem. Miután vége lett a számnak leállítottam a zene lejátszót és sóhajtottam. Ezután a zsebembe csúsztattam a telefont és kimentem a szobából. Lementem a konyhába ahol még senki nem volt. Benéztem a hűtőbe és elterveztem hogy sonkás szendvicset csinálok. Mikor ez kész volt, öntöttem mellé narancs levet. Leültem és elkezdtem falatozni. Pár perc múlva Maura jött le kócos hajjal és köntösbe. Meglepetten nézett rám, majd elmosolyodott.
- Szia Kicsim! Miért nem alszol még? - nyom egy puszit a homlokomra. Lenyelem a falatott, amit épp rágtam és megszólalok.
- Az a baj nem nagyon bírok. Tudod ma megyek vissza oda ahonnan jöttem. - bököm ki az érzéseimet. Döbbenten néz rám, majd megrázza a fejét.
- Miért hogy bántak veled ott? Bántottak? Megvertek? - nézett rám aggódóan.
- Hát 8 éves koromig semmi, utána elhanyagoltak, magántanulónak írattak be és mindennap vertek. -sóhajtok egy nagyot. Meglepődök azon, hogy nem sírok és nem is könnyezem de ez jó. Tovább léptem. Felnézek Maurára, aki ugyan úgy meglepődött, mint én csak más miatt.
- Jaj Kicsim! Sajnál... - kezdte el de megráztam a fejem.
- Kérlek szépen ne sajnáld. Utálom, ha sajnálnak. Megtörtént. Egyedül nőttem fel. Ez van. Viszont így elég sokféle finomságot tudok sütni. - nyalom meg az ajkaimat, mire elmosolyodik.
- Tudsz csinálni Garfieldos sütit? - kérdezi meg. Döbbenten nézek rá, mire felnevet. - Akkor mától megtanulsz. Felmegyek átöltözök, te addig várj itt. - mondja és felsiet. Pár percig még nézek utána, aztán vissza térek a kajámhoz. Mikor befejezem pont akkor jelenik meg.
- Na akkor ez egy nagyon egyszerű süti és mielőtt elmennél adok még pár receptet. Niall imádja ezeket. - mondja és a pulthoz lép. Maura volt a szakács én meg a kukta. Olyan furcsa érzés támadott el hirtelen. Tán ez a szeretett, hogy tőrödnek velem? Elég aranyosak lettek a muffinak, Maura azt mondta vigyek el párat, hogy majd ott L.A. - ben is együnk Jess-sel. Bólintottam és tettünk el vagy úgy 30 darabot. Az órára pillantok ami azt mutatja ideje készülődni.
- Bocsánat, de én felmegyek készülődni. Nem sokára indul a gép. - mosolyogva bólint egyet és én rohanok is fel. Összeszedek pár ruhadarabot és besietek a fürdőbe. Gyorsan lemosakszom, és kiszállok a tusolóból. Becsavarom magamat a törölközőbe és a tükör elé lépek. Előkapom a haj szárított és megszárítom a hajam. Majd később begöndörítem. Mielőtt kifesteném magam lefényképezem magamat és elküldöm Eleanornak. A szememet kifestem és felkenek egy kis szájfényt. Ezután megtörölközök és felveszem a ruhát. Szerintem Liam büszke lenni rám. Minden ruhadarab és kiegészítő, ami rajtam van Batmanes. Lefényképezem magam és ezt a képet elküldtem Liamnek. Ezután a telefont a zsebem mélyére süllyesztem. A bőröndömbe beledobálom a cuccokat és óvatosan belehelyezem a sütit. Mielőtt lefele indulnék megejtek egy beszélgetést Jess-sel.
- Szia Emily. Mikor jössz? - szól bele.
- Szia Jess! Ott vagyok úgy 8 - ra és nem lenne baj ha hozzátok mehetnék? - kérdezem meg.
- Egyedül élek és semmi baj csak majd szállj be a költségbe. - mondja én meg megkönnyebbülök.
- Rendben akkor este találkozunk. Szia. - köszönök el. Mond még egy sziát és lerakom. Ezután óvatosan megfogom a csomagot és lesétálok a lépcsőn. Már Chris is ott van felöltözve úgy min Maura.
- Gyere Angyalom! Kiviszünk a reptérre. - ölel meg Maura.
- Oh, nem kell fáradozni, hívok én egy taxit! - legyintek rá.
- Nem! Mi viszünk ki! - vágja rá Chris. A hangjától picit megrémülök, ezért csak bólintok egy aprót. Kimegyünk a garázsba és beteszem a csomagokat. Ezután én beülök hátra Mauráék meg előre. Mikor végre elindulunk - 05 percig tartott találni egy normális adót - megszólal a telefonom. Előveszem és bele szólok.
- Igen, tessék? - szólok bele.
- Szia! Jó lett a kép, tetszik, hogy Batman-es. - neveti el magát.
- Köszi. Direkt a te kedvedért. Ti mikor indultok? - váltok témát.
- Hát nemsokára, de várj egy kicsit. - mondja én meg néma csöndbe maradok. 1 perc múlva beleszól. - Szóval. Mikor jössztök a barátnőddel? - kérdezi meg.
- Hát az van hogy nem tudom. Attól függ melyik napra esik. - mondom halkabban.
- Péntekre! Csak ne hogy gond legyen. - szól bele aggódóan. - Liam kivel beszélsz? - kérdezi Louis.
- Anyámmal. Igaz anya? - kérdezi tőlem.
- Nem, Emilyvel! - vágom rá.
- Én is akarok vele beszélni. - mondja és szerintem kikapta Liam kezéből a telefont.
- Szia. Beszéltem Eleanorral azt mondta látta a képet és hogy tök jól nézel ki csak az a baj, hogy nem csak neki küldted el. - nevet fel.
- Hogy mi van?-sikítok fel. Maura félve hátrapillant mire én csak legyintek.
- Harrynek és Niallnek is elküldted ezzel a szöveggel! "Szia Drága! Remélem jól vagy! Majd beszélünk! Szia!" - nevet tovább Louis.
- Mondd, hogy kitörölték! - hunyom le a szemem.
- Niall kitörölte, de Harry....na ő nem! - hagyja abba a nevetést.
- Oké! - fújom ki magam. Felpillantok Maurára, aki azt mutatja hogy tegyem le mert itt vagyunk.
- Fiúk majd később még beszélünk skypon. Itt vagyok, sziasztok! - köszönök el.
- Szia! És ne félj minden rendben lesz! - kiált bele Niall. Aha szóval már ők is ott voltak. Lerakom,  majd kikapcsolom és a zsebem mélyére süllyesztem.
- Na lányom itt vagyunk! - mosolyog el. Kipattanok a kocsiból és kiszedem a cuccom. Megfogom őket és Mauráék elé lépek.
- Most megyek! Ígérem, amint tudok jövök de szerintem az karácsony lesz. - mosolyodok el. - Ha meghívtok.
- Hogy mondhatsz ilyet. Kötelességed ott lenni! - nevet fel Chris. Hosszú ölelkezés után elengednek én meg bemegyek a repülőtérre. Becsekkolok és elindulok a repülőre. Miután helyet foglaltam elfogott az idegesség és a fáradtság úgy hogy inkább aludtam. Azt álmodtam hogy repülök. Már mint nem repülőn hanem a fellegekben, és jó volt. Ezután megjelent az "apám és "anyám" képe. Ijedten keltem fel.
- Kérem utasainkat kezdjék meg a leszállást! - szólalt meg egy női hang. Jókor ébredtem fel, mint ne mondjak. Miután leszálltam megcsapott az az ismerős illat. A szél járás, a meleg fuvallatok, a napszemüveg fejeken, rövid ruhák. Üdv újra L.A.!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése