2016. február 4., csütörtök

33. Skype

Emily szemszöge

- Maura maradhatok estére? - vakarom meg a fejem. Maura hitetlenkedve néz rám, majd megrázza a fejét.
- Nem, nem maradhatsz,sőt most mehetsz is. - mondja komolyan, majd felnevet. - Drága lányom. Miért nem maradhatnál? Chris is mindjárt itt van és vacsorázunk. - mondja és megölel.
- Köszönöm. Viszont most felmegyek a...bocsi melyik szobába menjek? - kérdezem meg tőle, mire elgondolkodik.
- Van egy szoba, amibe ha itt vannak a fiúk a te szerelmed szokott aludni. Ott jó leszel? - kérdezi meg. A hír hallatán a nyakába ugrottam. Hogy miért? Mert nem mondtam semmit de tudta,hogy még szeretem Harryt és hogy az ő szobáját adja nekem. Hihetetlen.
- Köszönöm! - puszilom meg az arcát. Elmosolyodik majd felfele indul. Megfogom a csomagom és én is utána indulok. Bemegy egy szobába én meg utána.
- Itt is vagyunk. Majd szólok, ha kész a vacsora. - nyom egy puszit az arcomra majd kimegy. Előkapom a telefonom és felhívom Niallt.
- Szia! Van valami baj? - kérdezi aggódóan.
- Szia! Nem nincs csak gép közelbe vagy? - kérdezem izgatottan.
- Menjek fel skypre? - tér rá a lényegre.
- 5 perc. - mondom neki és kinyomom. Előveszem a laptopot és felfekszek az ágyra. Bekapcsolom a gépet ami elég hamar bejön és skypre lépek. Amint elérhető leszek, már jön is a videóhívás Nialltől. Rákattintok a videó hívásra, de utána elszaladok a fürdőbe megnézni, hogy nézek ki.
- Hahó! Emily itt vagy? - kérdezi Niall. Visszarohanok a laptophoz és leülök.
Mikor visszaérek azt veszem észre hogy Niall a haját csinálja.
- Mit csinálsz? - kérdezem meg tőle
- A hajamat. De nem látom jó lett? - kérdezi mire bólintok. - Mit csináltatok ma? - kérdezi.
- Hát mikor jöttem itt voltak Gregék de elmentek úgy hogy már csak én és Maura vagyunk. Majd mikor kész a vacsi lemegyek kajálni. Holnap meg tovább repülök L.A.be. Veled mizu? - kérdezem meg.
- Hát tudod itt semmi. Hiányzol. Persze el vagyunk hülyülünk de nélküled más. Holnap mi is indulunk nyaralni. Csak mi öten. - dől hátra.
- Hé haver kivel beszélsz? - kérdezi a háttérben asszem' Zayn.
- Szerinted? - fordul hátra Niall.
- Emily? Én is akarok! - jön be Louis. Annyit veszek észre, hogy Niall eltűnik és egy csíkos pólót látok. Majd leteszi a gépet és végre meglátom magát Louist is.
- Szia Louis! - intek a kamerába.
- Szia Emilyyy! Hiányzol! - kiáltja el magát.
- Mit ettél? - kérdezem mert mikor letett megnyalta az ujját.
- Hmm! A kedvencedet. Olyan finom volt! - mondja és a hasához nyúl.
- Ez nem igaz! Nem baj, én jobbat fogok enni. - mondom és pont ekkor kopognak majd Maura jön be a kedvencemmel.
- Tessék. Ha szeretnéd ehetsz itt! - mondja kedvesen
- Nem sajnálom de szeretnék lent enni...veletek! - mondom ki.
- Akkor parancsolom hogy fent egyél meg gyere csak. - mondja és leteszi az asztalra a kaját. Odamegyek hozzá. - Holnap velünk ebédelsz, de most kérlek egyél fent. Tudod egy romantikus estét terveztem Chrissel. - mondja csöndbe. Na, ilyenkor érzem magam kellemetlenül.
- Huh, sajnálom! Inkább elmegyek szállodába. Én nem akartam zavarni. - mondom csalódottan.
- Nem. Mi megyünk el. Szóval egész éjszaka egyedül leszel. - kacsint rám majd kimegy. Mikor visszaérek már mást látok nem Louist. A kajával együtt nézek az illetőre.
- Szia drága.Most te csórtál el? - harapok bele a húsba.
- Istenien néz ki. - mondja nyál csorgatva.
- És az ízei is. - harapok bele még egyszer.
- Nem csak az étel! - pirul el. Érzem,hogy a fejembe szökik a vér ekkor kopogtatnak.
- Bocsi Kicsim, csak szólni akartam hogy indulunk. Reggel találkozunk. Szia. Jó éjt. - nyom egy puszit a fejemre és kimegy.
- Hé! Te az én szobámba vagy? - kérdezi Harry, mire aprót bólintok. - Ez így nem jó. 2 hét múlva már én leszek ott. Ne hagyj ott semmit. - fenyeget meg.
- Harry itt hagyom minden cuccomat. - nézek rá komolyan.
- Komolyan? - néz rám elkerekedett szemmel.
- Nem, Harry. Holnap indulok L.A.-be tán a 12:05-sel. - mondom neki.
- Kezdtem reménykedni. - mondja csalódottan.
- Mindjárt jövök. - mondom neki. Mivel a kaját megettem lementem szedni magamnak. Mikor visszaértem már megint másnál voltam.
- Szia Liam! - köszönök neki.
- Szia Picur! - köszön vissza.
- Figyelj most találtam ki mikor lent voltam. - mondom neki.
- Mondjad. - mosolyog rám
- Kop-Kop? - kérdezem meg.
- Ki az? - néz rám kíváncsian.
- Pasz! - vágom rá.
- Milyen pasz? - néz rám értetlenül.
- KOPASZ! Hahaha! - röhögöm el magam. Liam "ez most komoly" fejjel néz rám, majd elröhögi magát.
-Olyan vagy, mint Harry. Azok a hülye kopp, kopp vicceivel. - mondja és sóhajt.
- Jajj nem is igaz. Van még. - mondom neki.
- Igen. Mondj még egyet! - néz rám komolyan.
- Miért nem tud a T-Rex tapsolni? - kérdezem tőle.
- Mert nem ér össze a keze! Szívtad! - röhögi el magát.
- Nem. - mondom unottan. - Azért mert már rég kihalt! - mondom pimasz mosollyal. Néma csönd lesz majd mind a ketten egyszerre röhögünk fel.
- Várj, Liam! Most lemegyek innivalóért! Komolyan megfulladok.. - mondom neki és lerohanok vízért. Mikor visszaérek már Zaynt látom.
- Nicsak egy vőlegény! Szia! - köszönök neki.
- Szia! Jó a hajam? - kérdezi. Megrázom a fejen mire ijedten kap a baloldalra.
- Nyugi! Jó! Hogy vagy? - kérdezem meg tőle.
- Köszi jól! És te? Elküldted már Eleanornak a képet? - ijedten nézek rá, majd a telefonommal együtt rohantam a fürdőbe. A telefont beállítottam úgy hogy a tükör tartsa meg én meg pózoltam.
Visszarohanok és megmutatom a képet.
- Szerinted .. tek jó lett? - kérdezem meg, mert már az egész fiú odament Zaynhez.
- Ezt fogod elküldeni Eleanornak? - kérdezi Liam.
- Igen. - vágom rá.
- De az én drágám azt mondta,hogy smink nélkül! - mondja Louis és mutat egy fenyegető ujjat.
- Nem baj! Majd reggel. - küldöm el a képet egy "bocsi hogy nem mostam le a sminket" szöveggel.
- És anyuék hol vannak? - kérdezi Niall. Ez átöltözött? És fontosabb kérdés. Mit mondjak? - Az igazat! - vágja rá.
- Romantikáznak! - sütöm le a szemem. A többiekből röhögés tör elő és mikor felnézek nekem is. Niall olyan fejet vág, hogy "mi van?!?!?"
- Veled egy házban? - kérdezi röhögve Zayn.
- Nem, az akkor lett volna ha nem jövök de mivel jöttem elmentek. - mondom ki még mindig nevetve. - Niall kérlek ne nézz már így.
- Jó, de hogy viszonyuljak ahhoz hogy épp most dugják meg az anyám! - gyilkos tekintettel nézek rá, hogy értse "kérlek ne így mond" - Jó bocsi. De akkor is furcsa. - folyattatja.
- És ha fiúk valaki ez miatt cikizni meri, azzal a fiúval nem fogok beszélni! - mondom nekik. A fiúk úgy elhallgatnak, mintha azt mondtam volna hogy már nem vagyok szűz. Mielőtt lelépnék mutatok nekik egy szívet amire a válaszuk puszi küldés és ők is visszamutatják.
- Ha nem baj fiúk én mennék! Álmos vagyok. Majd beszélünk... - ásítok egy nagyot. - holnap is. Jó éjt! - intek bele a kamerába.
- Neked is Picur! Szia! - köszönnek el egyszerre. Kinyomom a skypot, elmegyek zuhanyozni. Lemosom a sminket és visszafekszek az ágyra. Holnap beszélni kell Jessicával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése