2016. február 3., szerda

32. Theo baba

Emily szemszöge

Utolsó pillantást vettem még magamra majd kisétáltam a fürdőszobából. A szobám úgy nézett ki amikor megjöttem. Az ágyhoz sétáltam és levettem róla a bőröndöt. Próbáld nem sírni magad, Emily. Hajtogattam magamba miközben kimentem a szobából. A bőröndömet lecsúsztattam a lépcsőn, nem volt kedvem levinni.Persze mikor leért mindenki nagy figyelmet fordított rá. Elkezdtem lefele indulni én is. Mikor leértem mindenki mosolygott. Én is mosolyogtam de mindenki tudta, hogy ez csak egy álmosoly mindenkin. Harryre pillantottam aki elkerekedett szemmel nézett maga elé. Az ajtóra pillantottam mert csöngetek. Odasétáltam és kinyitottam. Rám egy vigyorral teli lány nézett amitől nekem is jobb kedvem lett.
- Szia! - köszönt rám El és megölelt.
- Szia! - köszöntem szomorúan.
- Mindenki ilyen? - kérdezte aggódóan. Nem válaszoltam csak bólintottam. - Na ezen változtatunk. - mondta és behúzta maga után a bőröndöt. Utána mentem. Hogy akar ezen változtatni?
- Na most mindenki figyeljen ide. Tudom mindenkinek rossz hogy elmegy Emily és én de ne csüggedjetek. Hamar visszajön és én is megpróbálok. Most pedig örüljetek. Valóra váltja az álmait, nem pedig itt roskad. Nektek sem jó hogy itt van és nézni a szomorú fejét. 1 év ennyit kért tőletek. Mire visszajön egy életvidám lánnyal leszünk szembe aki rengeteget fog változni. Most pedig ne sírjatok, igyatok! - mondta és előszedett egy pezsgőt. Louis adott egy csókot a barátnőjének. Igaza volt, nem szabad sírni. Hamar visszajövök. Louis elment pezsgős poharakért. Hihetetlen egy lány képes ez egész csapatnak a hangulatát megváltoztatni.
Louis hamar visszatért, mindenkinek öntött. Mielőtt beleittam volna eszembe jutott mondani kéne valamit.
- Hát srácok szeretném megköszöni hogy itt lehettem. És köszönöm,hogy nem hagytatok cserbe! Úgy nézek rátok mintha mind bátyáim lennétek! - néztem Zaynre. Csak ő tudta hogy ki nem az. És bíztam benne. Bólintott egy majd a tekintettem Niallra tévedt, utána Louis, Liam, El és Harry. Láttam, hogy csalódott de ha tudná az igazságot akkor nem így érezné. De most mindegy. - Fenékig! - kiáltom el magam, mire mindenki összeugrik és mire észbe kapnak én már megittam.
- Látszik, hogy ír vagy! - mondja Niall és ő is lehúzza. Ezután a többiek is megisszák de nem úgy mint mi. Mikor az órára néznek gyomor görcsöt kapok.
- El..ideje indulni! - csikorgom a fogaim közül. El is az órára néz és bólint egyet. A fiúk kiviszik a cuccunkat én meg El mellé lépek.
- Hívjak taxit? - kérdezem suttogva. Elnevetni magát, majd a szemembe nézz.
- Kivisznek a fiúk. - mondja, meglepetésként.
- Komolyan? - kérdezem hitetlenkedve, mire csak bólint. Nekem ez nagyon furcsa még. Beülök hátra Niall mellé. Harry ül a másik oldalamra, majd a hátunk mögé Zayn és Liam előre pedig Louis és El. Az út néma csendbe telik el és hamar odaérünk. Mivel Elnek még van ideje azért ő nem siet nekem meg csak 15 percem maradt a gépig. Hamar becsekkolok és a fiúk elé lépek. Itt a búcsú. Mivel mindenkitől búcsút vettem kivéve El és Liam velük kezdtem.
- Na, csajos. Mindennap küldesz magadról képet. Nem kifestve smink nélkül az elején később lehet vele is. Hiányozni fogsz. Hívj mindennap! - kérlelt és megölelt.
- Ígérem. Rendben. Mindennap? Nekem is. Skypolni fogunk. Ma is küldjek? - kérdeztem miközben erősebben öleltem meg.
- Igen ma is küldj. - ölel meg még egyszer majd elenged. Liam veszi át a helyét.
- Vigyázz magadra. Hiányozni fogsz. És tarts ki. - szorít magához. Beszívom az illatát.
- Én megleszek. De te! Hova fogsz menni? - kérdezem tőle szinte úgy hogy csak ő hallja.
- A fiúkkal megyünk valahova. Ők tervezik. Haragszom Harryre de a banda.. - mondja de közbe vágok.
- Hallgassátok meg! Kérlek szépen. Nem azt mondom hogy nem tehet róla, de Dani érte el ezt nála. Én meghallgattam és megbocsátottam neki. Ennyit kérek. Kérlek! - nézzek rá. Bólint egyet majd eltávolodik. A többieket is megölelem.
- Kérem a Edgeworthstown-ba tartó utasaink kezdjék meg a beszállást. - szólt egy női hang.
- Hé! Látogasd meg apát is. - ölel meg utoljára Niall, mire bólintok. Miközben szálltam fel még visszanéztem egyszer. Pár nap és visszajövök. Felszállok és leülök az egyik helyre, vagyis a helyemre. Úgy gondoltam hogy az egész utat végig alszom. Elkényelmeskedtem és a szemeim szinte mint az ólomként csukódtak le. Nem álmodtam semmit és az csak onnan tudom, hogy a következő emlékem az, hogy egy nő ráncigál.
- Hölgyem kérem keljen fel. Leszálltunk.-ráncigál tovább.
- Rendben köszönöm. - mondom és felállok. Leszállok a gépről és elmegyek a csomagokért. Szerencsémre elkértem a címet Nialltől így könnyebb lesz odajutnom. A taxi megvan, és most benne ülök és tartok anyához. Olyan furcsa ezt így kimondani, mert ha kimondom hogy "ANYA" nem Maura jut eszembe hanem az "anyám". Annyit gondolkozok ezen, hogy azt veszem észre hogy a kocsi megállt és türelmetlenül néz rám a sofőr.
- Köszönöm. Mennyi lesz? - veszem elő a pénztárcám.
- 5 font. - vágja rá mogorván. Odaadom neki a pénz és kiszállok. Kiveszem a bőröndöm és megállok a ház előtt. A taxis már elhajtott de nem merek bemenni. Előkapom a telefonom és felhívok egy személyt. Akkor adta meg a számát mikor itt voltunk, azóta nem beszéltünk.
- Szia Emily. - köszön bele Greg.
- Szia Greg! Hol vagytok most? - kérdezem.
- Itt anyánál. Miért kérdezed? - kíváncsiskodott.
- Itt állok a ház előtt, de nem merek bemenni. - mondom ki. A telefon néma fülekre talál. Beleszólnék de ekkor kinyílik az ajtó és Greg rohan hozzám, hogy megöleljen.
- De jó ismét látni téged! - köszön mire felnevetek.
- Titeket is. Bocsi, hogy úgy elmentünk Júniusban csak a fiúknak turnéja volt. - kezdem a magyarázkodásba, de közbe vág.
- Nincs semmi baj. Gyere néz meg Thoet már kíváncsi rád. - ragadja meg az egyik bőröndöt és beviszi. Utána megyek a másikkal. Belépek és szembe találom magam Maurával.
- Szia kincsem! - köszön és megölel.
- Szia Maura! - köszönök én. Furcsán néz rám majd elmosolyodik.
- Figyelj Kicsim, ha eljött az idő hívhatsz anyának is. - néz komolyan a szemembe mire bólintok. Ekkor gyerek hangot hallok és meglátom Deniset látom meg Theoval.Közelebb megyek hozzájuk.
- Jajj de kis édes! - mondom Denisenek aki elmosolyodik.
- Nézz csak Thoe ki van itt. Itt van Emily. - gügyög a babának.
- Szia Denise. Rég láttalak. - ölelem meg.
- Én is téged. Niallt mért nem hoztad? - kérdezi meg azt a kérdést amit kerültem volna.
- Hát szerintem üljünk le mert picit hosszú a történet. - nézzek körbe. - Megfoghatom? - nézzek vissza Denisere aki csak bólint miután megfogtam Theot komolya váltok.
- Szóval az úgy volt hogy eltelt a turné idő, és közben Danielle megbolondult. Úgy döntöttünk filmezzük, de én fáradt voltam. Harry utánam jött és hát megcsókolt. Ezután sikítottam egy mire felkelt El, és így együtt mentünk le a fiúkhoz. Megijesztettük őket amire Harrynek és Louis - nak a reakciója az volt, hogy bedobott minket a vízbe. Na, ezt Ellel nem csinálta meg Louis csak velem Harry. Ott a medencénél összejöttünk. Ezután észrevettük Ellel, hogy Liam szomorú azért elmentünk Danihoz. Ott őt egy elég érdekes szituációban találtuk. Ez volt augusztus 28-án, mivel 29.-én volt Liam szülinapja terveztünk neki egy bulit. Nem mennék bele a részletekbe csak annyi volt hogy kb. hajnal 5-kor megtaláltuk Harryt és Danit egymás mellett csupaszon. Én és Liam szakítottunk velük, de megbocsátottam Harrynek. De nem bírtam vele egy légkörben maradni. Így eljöttem,és most csak én. Nem tudom mikor jön Niall. De én holnap megyek is tovább mert mennem kell suliba, vagyis csak lehet mert megyek egy ilyen stylist képzőbe egyik barátnőmmel. - hadarom el. Döbbenten néznek rám majd Greg karolja át a vállam.
- Kell egy sör. Az nekem mindig segít! - mosolyog rám. Bólintok egyet mire ő feláll és kimegy.
- Szeretnél róla beszélni? - kérdezi Maura. Megrázom a fejem.
- Kerülni szeretném a témát. - bököm ki mire csak bólintanak. Ekkor a karomba lévő csöppség felsír.
- Jól van veled is foglalkozok. Mizu van nagy fiú? - kérdezem felültetve az ölembe. Mosolyog majd elkezd "magyarázni".
- Igen. Nem mondod? Bekapcsoljuk a tévét? - kérdezem tőle. Ezt Maura és Denise néma csöndbe figyeli. Theo csak mosolyogva bólint
- Öö..bekapcsoljátok a tévét? - kérdezem tőlük. Maura mosolyogva bólint és bekapcsolja amin épp a Midnight Memories szám megy.
- Niall! - böki ki Theo. Denise elveszi tőlem és odaviszi a tévéhez amit én le is fotózok és kirakom twitterre.

@EmilyGreen Hiányzol Mindenkinek!Látod még Theo is megismer! @NiallOfficial.


Miután kint volt a poszt. Elég sok volt a hozzászólás és kb. 2 perc múlva az emlegettet is írt.


@NiallOfficial Ők is hiányoznak! Remélem olvassák. Ha nem, mondd meg nekik. 2 hét múlva repülök oda.@EmilyGreen

Nem akartam ilyen hamar megosztani a világgal, hogy testvérek vagyunk, de muszáj volt kiraknom ezt a képet. Hisz olyan aranyos rajta Theo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése