2016. február 3., szerda

30. Új szakma?

Emily szemszöge


- Kelj fel, mert lekésed a gépet! - kiabálja Louis. Olyan gyorsan pattantak ki a szemeim, hogy az már hihetetlen. Felkeltem és egyből a fürdőszoba felé vettem az irányt. Egy nagy ütést éreztem a fejemen elől majd hátul.
- Mi a fasz? - nyitom ki a szemeimet. Észreveszem, hogy a többiek elég jól szórakoznak rajtam.
- Az van, drága. Hogy 10 óra van és neki mentél az ajtófélfának. - mondta röhögve Zayn.
- Jól van na! Nehezen aludtam éjszaka viszont ha már felkeltetettek akkor sicc kifele, de Eleanor marad. Beszélnem kell vele! - mondom ki. A fiúk tök komolyan rám néznek, majd csalódottan bólintanak és kimennek. El furcsán méreget, de ez most nem érdekel olyat álmodtam éjjel amit még soha nem képzeltem magamnak. És ehhez az ötlethez Jess adott lehetőséget.
- Várj egy picit felhívok valakit! - mutattok neki egy percet és hívom is Jesst. 3 csengés után felveszi.
- Szia Emily! - köszön kedvesen.
- Szia Jess. Zavarlak? - kérdezzem idegesen.
- Nem. De miért? Történt valami? - hangjában egy kis aggódást vélek felfedezni.
- Nem, csak van-e skypod? - kérdezzem gyorsan. El még furcsábban néz.
- Igen. - válaszolja röviden.
- Ó, ez remek. És most ráérsz? 5 perc lenne az egész! - vágom rá. Kérlek érj rá.
- Igen. Mindjárt elküldöm a nevem. - mondja és leteszi. Pár másodperc múlva SMS-em jött abban a skype neve.
- Juppi! - huppanok le az ágyra és bekapcsolom a laptopot. - Gyere csak és ülj le ide mellém. -ütögettem meg a mellettem lévő helyet. El bólint és ő is lehuppan mellém.
- Mi tervezel Emily? - kérdezi félve.
- Nyugi. Csak éjjel beszéltem Harryvel, most barátok vagyunk és kérlek szépen ne haragudjatok rá. Tudom, hogy ő is hibás, de én megbocsátottam neki, elmesélte az egészet. Kérdezzétek meg tőle! Ja, és köszönöm hogy megvédtél! - puszilom meg az arcát. Bólint egyet. Visszanézek a képernyőre, ami már bejött. Rákattintok a skypera ami elég gyorsan be is jön. Begépelem a nevet, és miután megtalálom, bejelölöm. Pár másodperc múlva megszólal az ismerős hang, amit elfogadok videohívásban.
- Szia! - üvölt bele a kamerába. A mellettem lévő lány összeugrik amin elmosolyodok.
- Szia. Kérlek, halkabban! - mondom neki nyugodt hangon.
- Ja, bocsi. Szia Jessica White vagyok. Téged hogy hívnak? - kérdezi gyermekded mosollyal.
- Szia. Eleanor Calder. - köszön El is.
- Na akkor ha már meg vagytok akkor a hír. Jessica lehet még jelentkezni stylistnak? - kérdezem. Mindketten elkerekedett szemmel nézek rám,mire én csak lesütöm a szemem.
- Igen van még hely. De most ez komoly? - kérdezi Jess. Heves bólogatásba kezdek.
- Átgondoltam és igen. Szeretném kipróbálni magam így is. - mondom ki.
- Rendben szólok hogy nézzenek meg. Remélem felvesznek. Most viszont mennem kell. Dolgozok! Hamarosan találkozunk akkor. Sziasztok! - köszön el. Intünk neki egyet, majd letesszük. Kikapcsolom a gépet és izgatottan nézek El-re.
- El sem hiszem hogy a legjobb barátnőm divattanácsadó lesz! - ujjong majd a nyakamba ugrik.
- Az még nem biztos. Viszont Eleanor nem akarok szólni erről a fiúknak. - súgom oda neki.
- Az nagy hiba. Na gyere szépen elmondasz mindent a fiúknak! Mindent. - ismételte meg magát majd szó szerint kirángatott a szobámból egyenesen a konyháig.
- Képzeld haver tegnap, több mint 10 répát evett meg! - mesélte Louis. Beléptem a konyhába. Mindenki ott volt Louis, Niall, Liam, Zayn és Harry. Mind az öten kíváncsian néztek ránk.
- Gyertek üljünk le a kanapéra. Emilynek bejelenteni valói vannak! - mondta El. A többiek bólintottak és bementek. Nagyot sóhajtva utánuk mentem és míg ők leültek én álltam.
- Miről van szó? - kérdezi Niall.
- Szóval azt mindenki tudja, hogy elmegyek. Na ez, hosszabb lesz körülbelül egy 1 év. Visszajövök 1 év múlva Londonba a barátnőmmel. - mondom de nem nézzek fel rájuk. - Szóval fel mondok, mint táncos és az életemet tovább folytatom mint... - nyelek egy nagyot. - stylist. - és itt felnézek rájuk. Niallen és a többieken megilletődöttséget látok kivéve Styles és Calder fején. Várjunk csak Styles. Bassza meg most biztos azt hiszi hogy.
- Styles, most verd ki a fejedből nem az miatt. - mondom neki mire lejjebb konyult a szája.
- És mikor jössz vissza? És milyen barátnő? Ugye, nem Dani? - állt fel Niall.
- Nem tudom. Ott ismertem meg. És nem nem a kurva, aki átbaszta a barátom fejét, és kihasznált!-válaszolok neki. Olyan furcsa lesz, ha felvesznek. Én mint stylist?!?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése