2016. február 3., szerda

29. Érted már?

Emily szemszöge

Csak forgok. Egyszer jobbra egyszer balra. Én ezt nem bírom. Éhes is vagyok. Felültem és szétnéztem a szobámba. Rendetlenség volt, de nagyon. Holnap bepakolok egy bőröndbe. Este jött egy SMS-em amit nem néztem meg. Akkor nézzük.


Szia Emily! Jess vagyok. Megkaptam az SMS-ed. Köszi, hogy gondoltál rám. Nem tudlak hívni, mert nagyon kevés a szünetem, örülök, hogy SMS-t tudok neked küldeni. Most megyek egyetemre, mint divattanácsadó. 1 évesre. Remélem te jól vagy! Ha van időd hívj. Köszi! Szia! Jess xoxo

Hűha. Meg kell látogatnom az már biztos. Viszont még mindig éhes vagyok. Kiszállok az ágyból, és halkan az ajtóhoz osonok. Kinyitom és halkan bezárom, ugyan ilyen halkan lemegyek a lépcsőn és bemegyek a konyhába. A hűtőhöz megyek, majd kinyitom. Nutella! Hol vagy drága nutella? Komolyan sose voltam normális, na de most. Ahha, felső polc. A kenyér hol is van? Kiegyenesedek és körbe nézek. A kenyér az...ott van! Odasietek és kiveszek 4 szeletet. Kenőkés...Hun vagy drága?Ah, az is megvan. Vak sötétben megkenem a kenyeret. Mikor kész, a kést bedobom a mosogatóba, majd a hűtőhöz sétálok. Előveszem a tejet és keressek egy poharat. Beleöntöm és visszateszem a tejet. Rakok a pohárba cukrot is, mert nem szeretem magába. Miután jól összekavartam felülök a pultra és elkezdek enni. Már megettem 2-t mikor kulcs zörgést hallok. Ki az? Néma csendben eszek tovább. A kulcs sikeresen betalál, és már fordul is a zárban. Megjelenik egy nagyon ismerős alak. Most jött haza? Mi van eddig dugtak Danival? Harry közelebb jön egészen a kapcsolóig. Felkapcsolja és ugrik egyet hátra, majd előre lép kettőt. Mikor meglátom, hirtelen a bűntudatom felemészt. De eszembe jut, hogy ő csalt meg. A harag szét terül bennem, de visszanézek az arcára. Az a meggyötört arc, azok a piros, feldagadt szemek. Na. valahogy én is így nézhetek ki. Hosszú percekig bámuljuk egymást.
- Bocsánat! - böki ki. Elkerekedett szemmel nézek rá. Csak ennyi? Egy kibaszott bocsánat. Lemászok a pultról és elé állok.
- Harry figyelj rám, és csináld azt amit mondok. Rendben? - kérdezem meg, mire bólint egyet.
- Fogj meg egy tányért. - mondom neki, megteszi keres egy fehér lapos tányért.
- Igen. - mondja rekedtes hangján.
- Dobd le a földre! - suttogom neki. Megteszi. Ledobja. A tányér darabokra törik. - Most kérj tőle bocsánatot. - suttogom tovább.
- Bocsánat. - néz le a földre.
- Ugyan olyan lett mint volt? - kérdezem tőle. Felnéz rám.
- Nem. - mondja azzal az édes rekedtes hangjával.
- Érted már? - kérdezem tőle.
- Értem, de te is érts meg. Rég nem voltam már lánnyal és a pia... - mondta, de észrevette, hogy nekem teljesen elkerekedett a szemem, mert megállt.
- Velem csak leakartál feküdni? Csak egy játék voltam? - kérdeztem még mindig halkan. Bennem forrt a düh. Mi az hogy rég volt már lánnyal? Én meg soha életemben nem voltam férfival mégis bírom.
- Ne, ezt nem úgy értettem. Dani csábított el! - vágja rá. Pár napja tudom hogy Dani egy kurva, de miért pont Harry?
- Te meg szépen bele mentél! Tudod van egy olyan érzék, hogy önkontroll. - mondom ki fájdalmasan. Hevesen rázza meg a fejét.
- Figyelj miért nem hallgatsz meg? - kérdezi idegesen.
-Mondjad, figyelek. - mondom a szemébe. Felnevet, bár nem tudom mi olyan vicces.
- Szóval tegnap elmentem a pulthoz és egy csávó meghívott egy italra. Elfogadtam. Nem tudom, mi lehetett az, de a következő emlékképem az hogy egy barna hajú csaj mellett ébredek. Utána meg te rontasz be Liammel. - mondja. Nem tudom higgyek - e neki. Mindenkinek jár egy második esély. Harrynek is. Bólintok egyet,és a szemébe nézek.
- Figyelj, Harry hiszek neked. De előttem csak az a kép lebeg, ahogy te meg Dani.. - nyeltem egy nagyot nem bírtam folytatni.
- Köszönöm! És mi lesz velünk? - kérdezi ijedten.
- Harry nincs olyan már, hogy mi. Már csak te és én. Nem bírok többet úgy rád nézni. Kérlek érts meg. Meg amúgy se. Holnap megyek Írországba utána pedig vissza L.A. - be. - mondom a szemébe.
- Nem, oda nem! Bárhová csak oda nem! - vágja rá rekedtes hangján.
- Nyugi Harry. Nem haza haza megyek. Egy barátnőmhöz. Visszajövök Niall szülinapjára de ezt még ő nem tudja és remélem nem is fogja megtudni. - mosolygok rá. Miért fáj ennyire? Miért fáj ezeket a szavakat kimondani. Hisz így gondolom.
- Rendben, de kérlek vigyázz magadra. - ölel át. Visszaölelem. Olyan jó érzés fog körül.
- Ácsi és mi van köztetek? - kérdezem meg. Nem fogom többe kimondani a nevét.
- Miután elrohantál. Liam kiabálta le a fejünket. Megbántottam tudom. Miután ő is elment. Niall, Zayn, Louis és El rohant fel. Niall mikor meglátott ököllel belevágott a hasamba és "szavakkal" illetett meg. Ezután El jött oda hozzám és pofon vágott. Nem esett jól, de megérdemeltem. Utána már csak egy kibaszott hangos ajtó csapódást hallottam. Itt jött el az én időm. Felöltöztem és Dani elé léptem. Megmondtam neki, hogy többet ne keressen engem és soha de soha nem fogom ezt neki megbocsátani. Mire ő elmondta hogy csak azért feküdt le velem, mert kíváncsi volt hogy milyen vagyok az ágyba?! Azt mondta pont amilyenek leírtak...- folytatta volna, de én közbe köhögtem.
- A többi nem érdekel viszont, ha nem baj mennék aludni. Holnap délben indulok. - mondtam neki. Láttam ám, hogy lebiggyeszti a száját. Elmosolyodtam, majd intettem egyet, ő is intett és felmentem a szobámba. Sokkal nyugodtabban tudok lefeküdni és sokkal hamarabb alszok el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése