2016. február 3., szerda

27. Élvezet (18+)

Danielle szemszöge

Hogy mi van velem mostanában? Élvezem az életet. Most itt vagyunk a One Direction házba és várjuk Liáméket.
- Bújjon el mindenki! - kiabálja Harry és elbújik a kanapé mögé. Mellé megyek és én is elbújok mellé. Biccentett felém egyet, majd sötét lett hirtelen. Közelebb húzódtam hozzá, de ezt ő nem vette észre. Kulcs csörgésre lettünk figyelmesek és itt mindenki némán maradt. Az ajtó kinyílt és Liam alakját véltem benne felfedezni. Ekkor felkapcsolódott a villany és egy ugrás után kiabáltunk.
- MEGLEPETÉS! - üvöltöttük. Liam hátrapillantott, majd vigyorogva nézett vissza.
- Hát nem felejtettétek el? - kérdezte mire a többiek bekiabálták, hogy nem. Liam elém állt és "szenvedélyesen" megcsókolt. Nem nagyon élveztem, de hagyjuk. A többiek füttyögetek, majd odajöttek Liamhez és felköszöntötték. Miután átadtuk az ajándékot elmentünk bulizni. Mikor megérkeztünk a szórakozó helyre, kipattantam a kocsiból. A göndör és Emily egymással foglalkoztak az egész út alatt. Bementünk a helyre és felmentünk a VIP helyre. Louis drága hozta az első kört ami jól esett. Felálltam bocsánatot kérve a többiektől és elmentem bulizni. Minden pillantásommal Őt kerestem majd megtaláltam. Eléggé illuminált állapotban volt már, de nem érdekelt, sőt! Közelebb mentem hozzá, majd hozzá simultam. Perverz mosoly jelent meg arcán, majd hozzám dörgölte az ágyékát. Minél jobban ráztam magam annál jobban éreztem az erekcióját.
- Gyere velem! A ma estét élvezni fogod! - mondta és magával rángatott. Nem szóltam semmit csak bólintottam.
- Gyere menjünk kocsival. Vezetek. - mondta és a kocsijához ment.
- Majd én! Én még józan vagyok! - mondtam neki teljesen más hangon. Kinyitotta a kocsit és beült az anyós ülésre. Beültem a vezető ülésre és elhajtottunk a házamig. Megérkeztünk, kiszálltunk. A következő jelentet hogy már az hogy a szobámba vagyunk és faljuk egymás száját. A szemével vetkőztettet le, de ez csak egy pillantásából véltem felfedezni. Áttértünk az ágyra. Fölém kerekedett, és csókolgatni kezdte a nyakam. Leszakította rólam a ruhámat. Mikor végig mért csak úgy belém vezette az egyik ujját és elkezdett pumpálni. Ezután jött kettő, majd három. Nyögdécseltem, lihegtem és néha sikongattam. Lassan az orgazmushoz értem, de nem így akartam elmenni. Érezni akartam... magamba.
- Túl sok rajtad a ruha! - használtam a másik hangomat. Helyet cseréltünk és most én voltam felül. Lerántottam róla a pólóját és felfedeztem kockahasát. Ezután a nadrágját vettem le róla. Lerántottam még a bokszerét és pénisze már egyenesen állt. A két ujjamat ráraktam az erekciójára és lassan elkezdtem majd gyorsabban. Ő is nyögött és lihegett.
- Ez így nem lesz jó! - lihegte ki a szavakat. Leszálltam róla ő felkelt és a nadrágjához ment, kivette a fényes csomagolást és szájával elszakította. Profin görgette fel a péniszére amit vággyal teli szemekkel néztem. Rám nézett és a szeme már teljesen sötét volt. Visszajött az ágyra és se szó se beszéd belém tolatott. Felsikítottam, mert a mérete még szokatlan volt, de ahogy elkezdett bennem mozogni jobban élveztem.
- Mindjárt! - mondtam neki. Gyorsabban mozgott. Együtt nyögtünk majd éreztem ahogy elélvezz az óvszerben. Én is közel voltam. Közelebb hajolt hozzám egyenesen a fülemhez.
- Sikítsd a nevem, ha megvagy! - suttogta. Erősebbeket lökött rajtam majd...
- HARRY! - kiáltottam el magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése