2016. február 2., kedd

26. Mindent veszünk

Emily szemszöge

Ma reggel korán keltem. Az elmémbe bele van vésődve az az emlékképp ahogy Dani és... Na jó erre vissza se gondoljunk. Itt fekszem és nézem az én barátomat. Igen, miután hazajöttünk én és El egyből mentünk a szobánkba és nem beszéltünk senkivel. A fiúk ezt nem értették és jobb is.Haragszom Danira, nagyon. Viszont Harry tette meglepett. Tegnap úgy este mikor már "aludtam" bejött lefeküdtem mellém és így aludtunk el. Nagyon édes volt tőle.
- Ne nézz! - dörmögött rekedtesen.
- Már miért is ne? - kérdeztem nevetve. Kinyitotta a szemeit. Oh, azok a zöld szemek.
- Mert nem adtam engedélyt. - mondta és felült.
- Nem kell nekem ahhoz engedély. - vissza rángattam magam mellé. Felültem rá lovaglóülésben és megcsókoltam.
- Hűha! Igazi rossz kislány vagy! - röhögött fel és rám kacsintott.
- Persze, persze. - mondtam és adtam még egy puszit az arcára, majd lemásztam róla. - Lementem reggelizni. - köszöntem el és küldtem neki egy puszit.
- Nem lehetsz ilyen! - mondta az ajtó mögül. Felkuncogtam és lementem a lépcsőn.
- Sziasztok! - köszöntem Liamnek és Niallnek. Nyomtak az arcomra puszit, és tovább csinálták a dolgaikat.
- Ki mit csinál? - kérdeztem és Niallre néztem kacsintott egyet, avagy a terv kezdetét veszi.
- Semmit. Viszont tegnap mi volt? Miért nem jöttetek le? - kérdezte kíváncsian Liam.
- Hanyagoljuk, jó? - kérdeztem egy nagyot nyelve. Phuj, megint itt van az emlékkép.
- Mi az? Mitől undorodtál el ennyire? - kérdezte Niall.
- Nincs nadrágom és el kéne menni venni. Meg póló. Na meg cipő. De egyedül nem szeretek.-nyafiztam Niall felröhögött Liam pedig csendben tűrt.
- Kérd meg Eleanort, hogy kísérjen el. - mondta Liam. Megráztam a fejem, mire ő furcsán nézet.
- Azt nem. Eleanor azt mondta nem ér rá. Meg kell a fiúk véleménye. Elkísérsz? - nyávogtam tovább neki kiskutya szemekkel. Sóhajtott egy nagyot,majd bólintott. - Jézusom. Köszönöm! - öleltem át.
- Nagyon szívesen kicsi lány. - puszilt meg. Bólintottam Niallenk, hogy most ő jön.
- Akkor megyek veletek, mert éhes vagyok. - mondta Niall a hasát fogva.
- Nem most megyünk, hanem délben. - mondtam a karomra nézve, amin nem volt semmi.
- Nincs is rajtad óra! - magyarázta Liam.
- Akkor azt is veszek. - mondtam és felszaladtam a szobámba. Mikor felértem már Harry nem volt ott. Összekerestem egy ruhát majd bementem a fürdőbe. Köztudott hogy én zene nélkül nem tudok fürdeni/zuhanyozni, ezért bekapcsoltam. Épp a Gotte Be You ment, mikor kopogtak. Gyorsan kiszálltam a tusolóból,és magamra csavartam a törölközőt. Ezután óvatosan odamentem az ajtóhoz és kinyitottam.
- It's gotta be you
  Only you
  It's gotta be you
  Oh,Only you - énekelte Harry a szemembe az utolsó pár sort. Ámulattal néztem őt. A szemei csillogtak, mint egy gyémánt. Azok az elragadó zöld szemek. Azok a rózsaszín ajkak, ahogy megjelennek a gödröcskék. Jézusom! Nagyon szeretem őt! Imádom.
- Hahó! Em itt vagy? - kérdezte a kezét elhúzva előttem. Bólintottam egy aprót, mire elmosolyodott.
- És minek köszönhettem a látogatásodat? - kérdeztem de most ő nem szólalt meg. Beleharapott az ajkaiba, és a szemét nem vette le rólam. Mit nézhet ennyi... Bazdmeg hisz egy szál törölközőben állok előtte. - Harry! Itt vagy? - kérdeztem gyorsan.
- Ja igen... Siess mert már a fiúk várnak. - mondta idegesen. Bólintottam és bezártam az ajtót. Nehogy már tovább kukkoljon. Megszárítkoztam a Rock Me-ra és felöltöztem a What Makes You Beautiful -ra. Letrappoltam a lépcsőn ahol a többiek voltak.
- Sziasztok! - köszöntem és leültem.
- Emily gyere már! Fél 1 van! - kiabálta Liam.
- Siessetek! - suttogtam neki és egy csókot leheltem Harry szájára. Ezután rohantam is. Már Niallék a kocsiba voltak én is behuppantam hátra.
- Hova megyünk? - kérdezte Liam.
- Pláza! - vágtuk rá. Jó hosszadalmasan kell vásárolnom. Mikor megérkeztünk kiszálltunk és besietünk a plázába.
- Először vegyünk ruhákat utána meg a kaja! - mondtam ki mire bólintottak.
Már vagy 11 boltban voltunk, most léptünk be a 12-be. Vettem egy hosszú farit meg egy topot eddig. Viszont ebben a boltban több cucc van ami jobban tetszik.
- Utolsó! Utána nyomás kajálni! - mondta Niall, mi meg csak bólintottunk. Elmentem szétnéztem majd megláttam a bulira tökéletest.
- Srácok! Ebbe akarok hazamenni! - mondtam a próba fülkén belülről.
- Muti! - kiabálta be Niall. Kimentem és meg is pördültem.
- Na, hogy tetszik? - kérdeztem meg tőlük.
- Nagyon, viszont gyere csak! - mondja Liam és elrángat valahova. Leültetett és mellettem terem egy kedves nő. Miután rájöttem mit akar azután könnyeben összeismerkedtünk.
- Most akartok teljes összességében látni? - kérdeztem meg tőlük.
- Igen.Gyere nagyon kíváncsi vagyok a húgomra. - mondta Niall. Most is kiléptem mert el voltam választva egy függönnyel.
- Hihetetlenül festesz. Ha meglát Harry le sem veszi majd róla a szemed! - mondja Liam. Picit elpirultam és ezt csak éreztem.
- A ruhát kifizetem! - mondtam és elindultam volna a pénztárhoz.
- A-a. Az már megtörtént! - mondta Niall. Adtam egy puszit az arcára és Liamnek is. Szólásra nyitottam a szám, de ekkor SMS-em jött.
Szia!Indulhatok!Már Dani is itt van!Remélem csini leszel! Harry xoxo

- Mehetünk haza? - kérdeztem felvidulva.
- A-a! Enni megyünk éhes vagyok! - mondta Niall. Elugortunk a Nando's-ba és vettünk kaját. Miután megettük elindultunk haza és sikerült az elterelő hadművelet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése