2016. január 31., vasárnap

9. Most aludjak vele?

Harry szemszöge

Olyan jó volt ezt a napot Vele tölteni. Most itt van mellettem és a tv nézi. Niall berakott valami vígjátékot arra próbálok koncentrálni, de nem nagyon megy. Hátradőlök, hogy a Szépség mellettem jobban elférjen, de ő beledől az ölembe. Furán nézek rá, majd Dani hátranyúl kukoricáért és mivel nem találja hátra nézz. Észrevesz minket és ő is olyan fejet vághat, mint én majd elmosolyodik.
- Harry! - szól rám suttogva. - Bealudt. - mondja, és elneveti magát, mire mindenki ránéz.
- Most mit csináljak? - szólalok meg és most rám néznek. Furcsán néznek rám.
- Felviszed vagy felkeltsük? - kérdezte El. Semmi pénzért nem fogom felkelteni.
- Felviszem! - nyögöm ki, mire Dani elmosolyodik. Valahogy az ölembe kapom és elkezdem felvinni a lépcsőn. A kezét a nyakam köré fonta és így mentünk tovább míg meg nem érkeztünk a szobájáig. Óvatosan belöktem az ajtót és leraktam az ágyára.Betakartam és visszamentem a többiekhez. Liam vitte Danit ugyanúgy, ahogy én Emilyt, de Louis is azt csinálta. Mikor visszajöttek kérdőn néztem rájuk.
- Akkor most mit csináljunk? - kérdezem meg tőlük.
- Hát aludjunk itt. Zayn és Niall is bealudt őket felvittük a másik vendégszobába én alszom Ellel, Liam gondolom Danival ,te meg aludhatsz Emmel vagy a kanapén! - mondta Louis és elvigyorodott.
- Tudod, hogy utálok a kanapén aludni. De csak nem aludhatok mellette, hiszen nem járunk.-mondtam nekik, de minden porcikám tiltakozott. Vele akartam aludni, de félek mérges lesz.
- Nekünk mindegy, Harry ez a te döntésed. - mondta Liam és már fel is ment
- Használjatok óvszert! - röhögte el magát Louis.
- Ha-ha! Nagyon vicces vagy! - mondtam és felmentem a lépcsőn. Most akkor dönthetek, keltsem fel és kérdezzem meg? Nem. Bementem Emily szobájába és békésen aludt. Elmentem a fürdőszobájába lezuhanyozni. Zuhanyzás közben, eldöntöttem hogy mellette alszok. A kanapén utálok aludni egyszerűn kényelmetlen meg mi 4-en azt gondoljuk, hogy már Liam és Dani már....szóval értitek ott is. Mikor kilépek a fürdőből, akkor észreveszem, hogy Emily átfordult. Befekszem mellé és lehunyom a szemem. Mielőtt elaludnék Em a karjaim közé bújik. Hogy mit csinál?!? Kinyitom a szemem és igen a karjaim közt van. Átfonom a kezem a dereka körül és így visszacsukom a szemem. Hamar elalszok, hogy Ő a karjaim közt van és biztonságban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése