2016. január 31., vasárnap

8. London

Emily szemszöge


- Emily, kelj fel. Megyünk várost nézni. - kiabálta Louis, és azt hiszem rám ugrott.
- Légyszíves hagyj! - mondtam neki, amire halkan felkuncogott.
- Rendben, Törpilla. - mondta Louis és éreztem, hogy leszáll az ágyról, majd kimegy bezárja az ajtót.
- Harry hozd a vödör vizet fel kell kelteni. - kiabálta. Itt pattantak ki a szemeim. Ugye nem képesek rá? Vagy mégis? Na, jó inkább felkelek.Felálltam az ágyról és elballagtam a bőröndömhöz. Kerestem valami normális ruhát, majd bementem a fürdőszobába. Visszamentem a telómért, hogy miközben készülök zenét hallgatok. Mikor fordultam vissza, Louis rontott be és locsolt le.
- TOMLINSON!!! MÁR FENT VAGYOK! - kiabáltam rá. Ijedten nézett rám. - Fuss! - suttogtam mire ő ijedt nézéssel, de kirohant. Bementem a fürdőbe és elindítottam egy zenét. Lassan levetkőztem, majd beálltam a tusoló alá. Engedtem magamra a vizet, és ugyan olyan jól esett, mint tegnap este. Mikor kész lettem becsavartam magam a törölközőbe és kiléptem. Résnyire nyitva volt az ajtó, amit furcsálltam, mert bezártam. Közelebb mentem hozzá és kinyitottam. Valaki lábát láttam csak, de a cipőjét megjegyeztem. Visszamentem és felöltöztem. Kisminkeltem magam, majd lementem a lépcsőn. Mindenki itt volt, de nekem az első mégis a cipők átnézése volt. Harry volt az utolsó. Megálltam előtte és lenéztem a lábára. Pont az a cipő volt, mint a leskelődőn. Felnéztem rá. Ijedten nézett rám, én meg elvigyorodtam.
- Tudod nem illik leskelődni. - mondtam neki, hogy csak ő hallja.
- Sajnálom. - mondta ki.
- Legalább élvezted? - kérdeztem meg. Nem csak őt még magamat is megleptem. Meglepettségét hamar átvette egy úgy mond, kaján vigyor.
- Nem is sejted mennyire. - mondta, én meg éreztem, hogy elpirulok. Egymást bámultuk, majd feleszméltem.
- Eleanor hol is van Louis? - kérdeztem, fel vont szemöldökkel.
- Gyere segítek. - mondta, és mentem vele. - Amúgy szólíts El-nek. - mondta mosolyogva.
- Te meg Em-nek. - mondtam és innentől kussoltam.
- Louis. Drágám. Gyere elő. A konyhában reggelizik Em. Nem haragszik. - mondta El és rám kacsintott. Louis elődugta a fejét és csak Elt nézte. Én ezt a helyzetet kihasználva háta mögé osontam és ráugrottam a hátára.
- Szóval? Mit érdemel az a bűnös ki lelocsolt vízzel? - suttogtam a fülébe.
- Nem tudom. Szerencsémre nem én voltam. - mondta félve rám nézve.
- Ahha, szóval nem te. Akkor ki? - kérdeztem, miközben leszálltam a hátáról és szembe álltam vele.
- Nem tudom. De biztos nem egy répa mániás. - mondta és megölelt.
- Szerencséd van Louis. Jó napom van ma. - suttogtam a fülébe. Elengedett és visszamentünk a többiekhez.
- Köszönöm El. - mondtam és enni kezdtem.
- Te! - mondta Louis Eleanornak.
- Én! - mondta El ugyan olyan hangon mi ezen felröhögtünk, még Louis is.
- Mit csináljunk ma? - kérdezte Zayn.
- Mutassuk meg Törpillának Londont. - mondta Liam. Mindenki kérdőn nézett rám.
- Én benne vagyok. - mondtam és lenyeltem az utolsó falatott. Felszaladtam a telómért és utána elindultunk. Mivel titokban lesifotóst játszottam lefényképeztem Eleanort és Louist, majd Danit és Liamet azután pedig Harry és Zaynt.
- Niall! - szóltam rá, ő rám nézett. - Gyere nézd! - mondtam neki. mire mellém jött. Megmutattam neki a képeket.
- Ezek tök jó lettek! - kiáltott fel én meg mérgesen ránéztem.
- Mik lettek jók? - jött oda Dani meg El.
- Semmik! - mondtam, de nem hitték el, ezért elvették tőlem a telefont.
- A kis lesifotós. Úgy sincs még rólad meg Niallről. Niall állj Em mellé. - szólt rá El. Niall meg mellém állt, de nem figyelt.Dani csinálta a képet, amit meg is mutatott.
- Nagyon hasonlítotok! - mondta Dani és El. Erre csak egy váll rándításom volt.
- Na akkor most már a várost fotózd ne minket. - szólt rám El, én meg csak bólintottam. London gyönyörű hely és város is. Annyi képet csináltam, hogy lassan tele van a memóriám. 7-kor beestünk Dani házába.
- Nézzünk filmet. - mondta Niall.
- Jó, de ha bealszok keltsetek fel. - mondtam és felrohantam. Lezuhanyoztam és átöltöztem pizsamába. Megfogtam a takaróm és úgy vonultam le. Leültem a kanapéra és 1 perc múlva már körbe is ültek. Mármint Zayn és Harry mellettem, előttem pedig Liam és Dani. Niall elindította a filmet. Valami vígjátékot rakott be, nem tudom mert a felénél bealudtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése