2016. január 31., vasárnap

10. Munka

Emily szemszöge


Reggel arra kelek, hogy valaki erősen fogja a derekam. Megfordulok és Harryvel találom magam szembe. Mit keress a szobámba? Olyan nyugodtan alszik nem fogom felkelteni. A göndör haja most kócos. Ugye van rajta valami? Óvatos pillantást vetek a paplan alá és ez az. Van rajta bokszer, rajtam meg a pizsama.Visszanézek Harryre, és tovább fürkészem az arcát.
- Mit nézel? - dünnyögi rekedtesen.
- Téged. Viszont mit keresel a szobámba? - kérdezem gyanakvóan, mire végre kinyitja a szemét. Bűnbánóan néz rám. Nem feküdtünk le! NEM! Arra tisztán emlékeznék.
- Hát az úgy volt, hogy utánad a csajok is bealudtak meg Niall és Zayn is. És mivel ők mentek a vendégszobába Liam és Louis pedig a párjukhoz, választhattam. Te vagy a kanapé. És a kanapén, azért nem akartam aludni...huh...kérlek nem mond el Liaméknek. - nézett rám könyörögve.
- Mit? - kíváncsiskodtam.
- Hát, hogy ott, azért nem akartam aludni, mert lehet hogy ott is...tudod! - mondta nekem meg rögtön leesett és röhögésben törtem ki.
- Ugye, nem mondod el nekik? - kérdezte félve. Beszédre nyitottam a szám. mikor üvöltést hallottunk. Becsuktam, és rohantam is ki megnézni mi van. Az üvöltés a vendégszobából jött, berohanok oda és Zayn és Niall üvölt. Rám néznek ijedten én meg röhögésben török ki.
- Mi ugye...nem? - kérdezi Niall. Nem bírok megszólni, csak röhögök. A többiek is bejönnek és gondolom csak annyit látnak hogy én röhögök ők meg ijedten néznek rájuk. Szerintem leesett nekik, mert ők is röhögnek.
- Akkor nem? - kérdezi hisztérikusan Zayn.
- Nem! - mondom nekik még mindig röhögve. Idegesen néznek rám, majd össze. Mindketten kiszállnak az ágyból és engem közelítenek meg. Felemelnek és levisznek.
- Nem! Nem! HARRY SEGÍTS!!!!! - késő, csak azt érzem, hogy eldobnak és belecsobbanok a vízbe. Hamar feljövök a tetejére.
- A többiek is röhögtek. - mondtam nekik.
- De őket nem bírjuk el. - mondta én meg kinyújtom rájuk a nyelvem.
- Leharapom. - szólal meg mögülük egy hang. Mind a hárman oda tekintünk és az nem más, mint Harry.
- Húúúúú! - a fiú logika. Kimászok a medencéből, mire 3 elkerekedett szemet és 3 nyitott szájat látok. Lenézek magamra. Bazd meg, átlátszik.Olyan gyorsan rohanok fel a szobámba, mint egy villám. Remélem a többiek nem láttak. Előkeressek valami normális cuccot és bemegyek a fürdőszobába. Ott bekapcsolok egy számot és beállok a zuhany alá. Majd felcsendül egy ismeretlen szám gyorsan kimászok és megnézem. Best Song Ever a srácoktól. Mindegy. Visszaállok a zuhany alá és folytatom a zuhanyzást. Mikor végzek egy másik szám csendül fel. Megnézem. What Makes Your Beautiful. Hagyom. Megtörlöm magam és felöltözök. Utána kisminkelem magam. Ma van a napja, hogy munkát keressek magamnak. Nem akarok örök életembe Danin lógni. A bátyám után is érdeklődni kéne. De az legyen holnap. Miközben festem magam átvált a szám. Rock Me. Jól kezdődik. Kopogást hallok, amit persze figyelembe se veszek. Hagyjanak egy kicsit békén. A zene megint átvált Happily. Ez is jó. Ez a négy szám nagyon tetszik. Újra kopogtatnak, de most ajtót nyitok.
- Hello! - köszönök Harrynek.
- Szi...a! - szólal meg. - Gyönyörű vagy. - suttogja, hogy alig hallom meg.
- Köszönöm Harry. Viszont te raktál a telómra dalokat? - nézek rá mire önelégülten elvigyorog.
- Igen. Miért? Rosszak? - kérdezi ijedten.
- Ezt a négy számot imádom. - mutatom neki, mire biccentve elvigyorodik.
- Láttad már a Best Song Evernek a videoklipjét? - kérdezi kíváncsian, nekem pedig a válaszom egy fej rázás.
- Akkor gyere. Kíváncsi vagyok valamire! - mondja és szó szerint kirángat a fürdőből és lelök az ágyra. - Bocsi csak izgatott vagyok. - mondta én meg csak bólintok. Bekapcsolja a gépem és elém rakja.
- Írd be léci a jelszavad! Nem lessek. - mondja és elfordul. Beírom a jelszóm és vissza is fordul.
- Menj fel Youtubera. - adja az utasítást, én meg cselekszem. - Írd be Best Song Ever. - folytatja. Beírom és rákattintok a 6:13-re. Nagy figyelemmel kísérem, majd leesik. A videóban Marcell - Harry, Liam - Leeroy, Niall - Harvey és Louis - Jonny. Viszont Zayn ő Zayn.
- Megvagytok csak Zayn nem. - mondom ki csalódottan.
- Nézd meg a csajt Veronicát. - mondja mire én újra indítom a klipet.
- Bassza meg! - mondom ki és rácsapok a számra.
- Nyugodtan én is szoktam. - mondja mosolyogva.
- Rendben Marcell! - mondom neki és ördögien elmosolyodok.
- Ne csak engem hívj így, a többieket is. - kacsint rám.
- Köszi az ötletet. - mondom neki és puszit nyomok az arcára. Elpirul én meg kikapcsolom a laptopot és boldogan ugrálok le a lépcsőn. A többiek furcsán néznek rám.
- Mi történt? - kérdezi Liam.
- Semmi, Leeroy! - nyomom meg és elveszek egy almát, pimaszul elmosolyodik.
- Harry megmutatta? - kérdezi Zayn.
- Igen, Veronica! - vágom rá. Felpattan Liammel együtt és elhagyják a konyhát. Louis, Niall maradt csak. A lányok a kanapén röhögnek "csöndben".
- Mit eszel Harvey? - kérdezem pimasz mosollyal az arcomon.
- HARRY! - kiabál Niall és elmegy. Már csak Louis maradt, aki ijedten néz rám.
- Mi a baj Jonny? - kérdezem mire kész elszakadt a cérna a lányoknál felröhögnek és én is társulok hozzájuk. Mire abbahagyjuk 3 fiú nézz rám idegesen 2 meg pimasz mosollyal.
- Miért? - kérdezik tőlem.
- Nem emlékeztek? Mind a kettőbe víz van. - mondom nekik mire homlokon csapják magukat.
-És minket miért?-kérdezi Liam.
- Ti maradtok Liam és Harry csak őket akarom bosszantani. Igaz Veronica?-kérdezem Zaynt.
- Úgy se bírod sokáig! - vágja rá Louis.
- Ó de hogy nem. 6 évesen 3 hétig nem beszélt. - mondja Dani, mire felnevetek. Csak egy fogadás volt.
- Majd meglátjuk. - mondja Niall és visszamennek a konyhába. Én, Dani, Liam, El és Harry leülünk a kanapéra.
- Mit akartok ma csinálni? - kérdezi Harry.
- Hát én munkát akartam keresni. - bököm ki mire 4 meglepett fejet kapok. -Nem maradhatok örökre Dani fején, nektek is szükség van egy kis magányra. - mondom Liamre kacsintva, mire elpirul.
- Dani nem mondtad neki? - kérdezi Harry. Furcsán nézek Danira, aki elpirul.
- Elfelejtettem. Na szóval az van, hogy tudod amiket átküldtél videókat azt megmutattam nekik, amiken te táncolsz. - mondta Dani nekem meg elkerekedett a szemem.
- Azt is megmutattad? - kérdezem félve.
 -Nem azt nem azt csak te meg én láttuk. - mondja nyugodtan, én meg kifújom a levegőt.
- Milyen videó?-kérdezi kíváncsian Harry.
- Semmilyen!-vágom rá.
- Nekem muti! Kérlek! - mondja El.
- Jó de csak neked senki másnak. - mondom. - Majd később na igen és? - nézek Danira.
- Ja és te is benne vagy a csapatba! - mondja Dani örömmel én meg furán nézek rá. Milyen csapatba?
- Hogy miben? - kérdezem meg mire rácsap a homlokára.
- Ja te nem tudod. Tudod mondtam hogy egy bandának táncolok, na most már te is.-mondja én nekem meg elkerekedik a szeme.
- Akkor azt mondod hogy a fiúknak leszünk a háttér táncosai? - kérdezem mire leesik.
- Igen! - vágja rá.
- Köszönöm! - mondom ki mire mind a 3 rámondják hogy nincs mit. Akkor a munka pipa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése