2016. január 31., vasárnap

7. Igen, tetszik

Harry szemszöge

Miután kimentem a szobájából, vártam 5 percet. Kinyitottam az ajtót és belestem és tényleg aludt már. Olyan nyugodtan és békésen. Sajnálom szegény lányt. A szülei verték és most kiderül, hogy lesz egy kis tesója meg van egy bátyja.
- Khmm! - köhögtek a hátam mögött, mire én felugrottam és becsaptam az ajtót. Remélem nem kelt fel. Mérgesen rá néztem arra a személyre, aki köhigcsélt.
- Mit keresel Em szobájánál? - kérdezte Dani. Furcsán méregetett, de nem csak ő, hanem Liam is.
- Figyelj, Dani beszélnünk kell. - mondtam neki. Liam furcsábban nézett rám, de most nem érdekelt.
- Miről? - kérdezte én meg a fejemmel Emily szobája felé böktem. Bólintott egyet és adott Liamnek egy csókot. Én is így akarok csókolni valakit.. vagyis Emilyt. Gyönyörű, főleg a Hello Kittys pizsijében azok a lábak. Auu. Csak kínzom magam. Felnéztem Danire, aki kérdőn pillantott felém.
- Szerintem menjünk be a szobádba. - mondtam, mire ő bólintott.
- Na, szóval az van, hogy játszottunk és Em elment és nem jött vissza, utána mentem és megtaláltam a szobájában épp sírt. Kérdeztem tőle, mi a baj és elmondta. A szülei verték, és hogy most is megszökött. - mondtam, mire Dani még mindig kíváncsian nézett, gondolom ezeket már tudta. - És azt mondta, hogy most az apja, azért hívta hogy elmondja, hogy utálja meg, hogy Em-nek van egy bátyja és az anya terhes. - mondtam el ezt egy szuszra. Itt lett kerek a szeme Daninak.
- Akkor Em-nek van egy bátyja. - mondta Dani.
- Igen. - nyögtem ki.
- Mit akarsz tőle Styles? - kérdezte fürkésző tekintettel.
- Nem tudom. - böktem ki.
- Tetszik neked? - kérdezte még mindig azzal a tekintettel.
- Nem. - vágtam rá egyből és túl gyorsan.
- Mit gondolsz róla, Styles? - kérdezte, mire idegesen ökölbe szorítottam a kezem. Tudom miért csinálja, de akkor sem fogom elmondani neki. - Őszintén. - suttogta.
- A picsába. Szép lány, nagyon. A haja csodásan szőke, azok a szemek, néha barna vagy zöld, de még mindig ott van a kék is. Azok az ajkak, mikor meglátom az az érzésem van, hogy csókoljam meg. Nem akarok neki csalódást okozni, nem akarom bántani. Azt akarom, hogy bízzon bennem. -mondtam ki, mire Danin egy elégedett vigyor jelent meg. - Mi van? - kérdeztem meg.
- Ő is csúnyán beszél. - mondta, és én is elmosolyodtam.
- Dani nem mond el senkinek. Rendben? - vontam fel a szemöldököm.
- Rendben, de ide figyelj. Harry neked TETSZIK EMILY! - nyomta ki az utolsó két szót. Nekem tetszik Emily? Még sose gondoltam így a lányokra. Még sose.
- Nekem tetszik Emily. - suttogtam, mire Dani elvigyorodott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése