2014. július 6., vasárnap

60.rész .......

Emily szemszöge


Hónapokkal később


Jézusom de gyorsan elteltek ezek a hónapok. Most itt vagyunk és Pezzt csodáljuk mert neki ma van az esküvője. Igen ma van Június 20. Amikor megtudták, hogy terhes vagyok partit rendeztek és nagyon jó volt csak az volt a baj, hogy én meg Liam nem ihatunk. Minél nagyobb lett a pocakom annál kívánósabb lettem. Anyáék is nagyon örültek neki, és Niall is .A 6.hónapban megtudtuk a nemét és fiú. El sem tudjátok hinni Harry hogy örült neki. Na és a többiek. Bármikor szülhettek és nem ma akarok mert a mai nap Zaynről és Pezzről szól. Bár nagyon mocorog, még bírnom kell. Visszatérve Pezzre. Gyönyörűen néz ki.
- Lányok biztos jól nézek ki? - kérdezte Pezz.
-A  legszuperebben. - mondom neki. - Auch! - mondom és a hasamhoz nyúlok.
 - Ööö.....nem szólnék de most szerintem kéne..pocsolya van alattad! - mondja Jess.
- Kérem szépen ne most! - nézek magamra.A hasam újra fájni kezd.
- Szerintem jobb ha bementek a kórházba. - mondja Pezz.
- Hívom Harryt! - megy ki Eleanor.
- Nem.Ki kell bírnom! - mondom. - Auch! - fogom meg a hasam
- Nem. Figyelj én lennék a legboldogabb ha ez a prücsök ma születne! Zayn legalább nem felejtené el az évfordulónkat! - mosolyodik el Pezz.
- Biztos vagy benne? Én itt akarok lenni mikor kimondjátok az igent! - kezdek el sírni.
- Most azonnal megyünk a kórházba! - ront be Harry.
- Na látod! Most siessetek! - mondja Pezz mosolyogva.
- Köszönöm. De azért vegyétek fel! - állok fel, de vissza is huppanok. - Bazd meg, nyugodj le addig amíg le érünk a kocsimba! - nézek a hasamra.
- Na elég legyen ebből. Gyere! - fog fel Harry. - Majd még találkozunk! Sziasztok! - köszön el és ölbe kivisz. Berak a kocsiba és rálép a gázra.
- Harry ma apa leszel! - mosolyodok el.
- Te meg anya! - néz rám egy pillanatot.
- Olyan furcsa lesz. - fogom meg a hasam. - Auch!-nézek le.
- Beíratom karatéra! - nevet fel majd megáll. - Itt vagyunk! - néz rám.
- Kirááá AUCH! - sikítok fel.
- Gyere! - mondja higgadtan. Kiszáll a kocsiból és átjön az én oldalamra, kinyitja az ajtót és segít kiszállni. Lezárja a kocsit majd ölbe vesz!
- Komolyan bírsz engem? - nézek rá.
- Persze! Tudod még te délutánonként aludtál én edzeni jártam. - csókol meg.
- Aha szóval innen vannak azok az izmok. - fogom meg a karját. Beérünk a kórházba és a recepcióhoz megyünk. A hasam majd szét szakad, és csak néha adok ennek hangot.
- Ő elnézést mindjárt szül a barátnőm! - szól oda. A nő ránk pillant majd gyorsan hív egy kocsit, mármint tolókocsit. Harry belerak és gyorsan elvisznek egy szobába ott levetkőzők és átöltöztetnek egy ilyen kórházi ruhába.
- Na nézzük mennyire tágult már ki! - hajol le hozzám.
- Ennek még kell fél óra. Addig előkészülünk. A barátja bent lesz! Erről ő maga biztosított! - mondja az orvos és kimegy. Mit csinált? Hamar eltelik az a fél óra, és már csak arra kapcsolok mikor az orvos mondja hogy most.
- ÁÁÁÁÁÁÁ! - üvöltök fel.
- Na még egyet már kint van a feje! - mondja az orvos. Harry itt áll mellettem és néz. Szerintem le van sokkolva vagy gőzöm sincs de nem szólal meg.
- ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! - kiáltok fel és ekkor gyerek sírás tölti be a szobát. Harry SMS-t kapott amit meg is néz majd elmosolyodik.
- Most csókolták meg egymást! - nyom puszit a fejemre.
- Ez egy szerencsés gyerek. Uram elvágja a köldök zsinórt? - kérdezi az orvos. Harry vigyorogva bólint és kezébe veszi az ollót. Egy nyisszenést hallok és már a köldök zsinór el is van vágva.



*******************

Itt vagyok 20 éves fejjel és nézem a gyerekemet. A csodálatos gyerekemet. Harry itt ül mellettünk és ő is őt nézi. Egyszerűen gyönyörű. És már van egy pici haja is.
- Hol van az a tünemény? - szalad be Pezz menyasszonyi ruhában.
- Első utatok ide vezetett? - kerekedik el a szemem.
- Persze a család is mindjárt itt van de mi hamarabb eljöttünk és amint ezt megtudják ők is itt lesznek! -mondja Zayn.
- Egyem meg! Megfoghatom? - kérdezi Pezz.
- Persze. - nyújtom felé. A többiek is bejönnek, és mind csodálattal nézik a gyereket.
- Hogy hívják? - kérdezi meg Eleanor.
- Egyszerre? - kérdezi Harry. Aprót bólintok és a többikre nézek.
- Benjamin Edward Styles. - mosolyodok el.
- Az Edward tőled van mi? - kérdezi Louis.
- Nem. Emily adta azt neki én a Benjamint adtam! - vigyorodik el.
- Komolyan nem hittem volna, hogy nektek lesz először gyereket. Bárkit elképzeltem volna. - mondja El. A többiek is bólintanak. Ránézek a gyerekemre, aki úgy veszem észre mindjárt sír.
- Viszont most tűnés mert éhes! - nyújtom Benji felé a kezem.
- Honnan tudod? - kérdezi Eleanor és már fel is sírt Benji.
- Tippelhetsz! Mert nekem gőzöm sincs azt mondja anyai ösztönök na, de ennyire? - áll fel mellőlem Harry. A többiekkel együtt kimegy én meg egyedül maradok ezzel a tüneménnyel. Én érzem magam a világon a legboldogabbnak. Itt van a kezembe a saját gyerekem. Van egy családom, vannak barátaim. Van két bátyám egy unokaöcsém és ha még itt lenne a vége. Van egy szerelmem akitől van egy gyönyörű gyerekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése