2016. február 1., hétfő

20. Almalé

Emily szemszög

Most szállunk ki a taxiból. Szépen lassan és nyugodtan próbálunk bemenni, hogy ne keltsünk feltűnést. Engem még mindig zavar Dani. Fogalmam sincs mi baja lehet. Majd megkérdezzem Liamet. Most itt állunk az ajtó előtt. Először Dani fog bemenni majd Eleanor utolsónak pedig én. Ezt ők találták ki így, engem meg nem hagytak szóhoz jutni. Dani bement majd Eleanor is. Hatalmas kiáltást kapott és mikor befejezték én léptem be. El mellé álltam és így én és Dani közt volt a nagy lány. Úgy látszik a csajoknak sikerült engem "szexin"felöltöztetni, mert Niallnek kikerekedett a szeme, és azt is észre vettem hogy Harry meg elnyíltak az ajkai. A lányok elégedetten pillantottak szét. Louis már ott is termet a barátnője mellett. Ezután Zayn ölelte meg. Utána nem tudom mert valaki elrángatott.
- Még is mi ez rajtad? - kérdezte idegesen Niall.
- Nem én választottam a lányok. - mondta lesütve a szeme.
- Nagyon csinos vagy benne. - nyomott egy puszit a homlokomra. Zavartan néztem fel mire ő felröhögött. - Tudom, hogy nem erre számítottál, de nagy lány vagy. És figyelj ha gond van csak szólj. - ölelt meg gyengéden.
- Köszönöm Niall. - mondtam neki. Ezután visszamentünk, és csak most kezdődött a buli. Először az ajándékokat adtuk neki oda és mivel én nem tudtam róla ezért csak egy pár magassarkút vettem neki. Titokban ő választotta ki, de erről nem kell tudniuk. Miután mindenki átadta az ajándékát, a torta jött. Miután abból is ettünk Louis mondott egy köszöntőt.
- Kedves barátaim! Ez a nap az a nap vagyis az én kedves barátnőm szülinapja. Ma lett 21 éves. Annyit tudok hozzáfűzni, hogy gyönyörű lány és néha nagyon szerencsésen érzem magam, hogy ő engem választott. Nagyon szeretlek! - mondta Louis. Eleanor oda szaladt hozzá és erősen megölelte. Aki rájuk nézett tudta, hogy ők egymáshoz valók. Különben El olyan mint Louis, csak lányba.
- Na akkor most nyomás bulizni, mert már itt a limuzin. - mondta Harry. Mindenki sikított én meg halkan maradtam. Mint ahogy ezt észrevette Harry is.
- Mi a baj, Gyönyörűségem? - kérdezte a fülembe suttogva.
- Semmi. Miért lenne bajom? - kérdeztem meg egy mosolyt elengedve.
- Csak hogy te nem sikítottál mint a többi lány. - mondta a szemembe.
- Én nem vagyok a többi lány. - vágtam rá az igazságot, és alsó ajkamba harapva nyeltem el a mondat többi részét.
- Azt észrevettem. Na gyere mert itt hagynak. - fogta meg a kezem és magával rángatott egészen a limuzinig. Én ültem be először utána pedig Harry. Már a többiek is bent voltak. Dani elégedetten mosolygott, Niall furcsán mért végig, El meg Louis pedig egymást falták.
- Majd este srácok, itt van egy kiskorú is. - mondta Zayn. Elröhögtük magunkat, de ki a kiskorú?
- Melyikőtök az? - kérdeztem meg, mire furán pillantok rám.
- Te! - vágták rá a fiúk. Én, El és Dani röhögésben törtünk ki.
- Akkor elmagyarázom drágáim. Február 2. - től 18 vagyok. - mondtam nekik, mindenki arcára döbbenet ült ki kivéve Niallnek és a lányokénak.
- Ácsi akkor te ne 1996 - ban születtél? - kérdezte Harry.
- Nem 1995. De mint tudjátok köztem és Niall között KÉT év van . - mondtam a kettőt kihangsúlyozva.
- Komolyan azt hittem hogy csak 17 éves vagy. - mondta Zayn.
- Köszi legalább nem látszom idősnek. - húztam ki magam mire a többiek felröhögötek.
- Oké akkor pezsgő. - csapta össze Louis a kezét és előteremtett valahonnan egyet. Mindenkinek öntött egy pezsgős pohárba. Én Danira pillantottam, majd Liamra. Liam szomorú volt, vagy ha nem, nem volt olyan boldog.
- Mi a baj? - kérdeztem meg halkan. Felpillantott és megkereste a kérdezőt vagyis engem.
- Semmi csak ti még isszátok a pezsgőt én ihatok alma levet. - mondta nevetve. 
- Niall megiszod? Nekem almalé kell. - mondtam Niallnek mire Liam döbbenten nézett rám.
- Persze húgi. - mondta és le is húzta.
- Liam adsz egy kis alma levet? - kérdeztem az üres poharamat megrázva.
- Te teljesen hülye vagy. - röhögött fel, de azért öntött.
- Na akkor. Boldog Szülinapot Eleanor. Még 100 ilyet. - mondta Harry és összekoccintottuk a poharainkat. Miután lehúztuk őket, megálltunk.
- Itt vagyunk. - szólt hátra a sofőr. Bólintottunk egyet és kiszálltunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése