2016. február 2., kedd

21. Ártatlanság

Harry szemszöge

Nagyon csinosan néztek ki a lányok, főleg Emily. Nem hagyhatom meg megnyerje a mi kis fogadásunkat. Bár Niall biztos ki fog nyírni ha megtudja hogy tetszik nekem a húga de majd meglátjuk. Miután kiszálltunk a limuzinból, bementünk a szórakozó helyre. Nem tudom mi a neve, mert ezt a részét Zayn és Niall intézte. Mikor beléptünk, elfoglaltunk egy nagyobb helyet. Louis már ment az első körért ami nem más volt mint vodka. Én, Emily és Dani közé ültem. Néha ránéztem Danira aki bájosan mosolygott rám. Mi baja van? Miért nem Liammel falják egymást úgy mint Louis és El akik most is azt csinálják. Majd átfordulok a másik oldalamra ahol Emily ült. Mi van? Hol van?
- Niall hol a húgod? - kérdeztem tőle idegesen. Körbenézett majd vissza rám.
- Nem tudom. - mondta és fel is pattant. Én is felpattantam és igyekeztem először a csaposhoz.
- Bocsi haver, nem láttál egy szőke csajt fekete ruhában kék szemmel? - kérdeztem meg.
- De kért még 4 db vodkát utána egy kék koktélt, utána pedig elfordultam tőle és más szolgálta ki. Utána meg elment táncolni. - mondta én meg már el is húztam onnan. Idegesen néztem körbe, majd megláttam egy alakot aki táncolt. Nem akárhogy. Közelebb mentem hozzá, és észrevettem, hogy szőke a haja. Még közelebb mentem és azt is észrevettem, hogy nem egyedül. Háta mögött egy srác áll. Szembe fordulnak egymással. A srác közelebb vonja magához, de a lány erőszakoskodik majd felhagy.
- Harry!-kiabál de utána a srác megüti. Ezt nem hagyhatom. Lendületesen megindultam, majd arrébb löktem a srácot. A lányra pillantottam, Emily idegesen és mintha félt volna.
- Mi a szart csináltál vele? - kérdeztem a földön fetrengőtől.
- Én csak..mi csak csókolóztunk. - nyögte ki. Nem bírtam ki elkapott a hév. Elkezdtem ütni, a külvilágot kizártam magamból. Arra lettem figyelmes hogy egy könnyű súly nehezedik rám. Felnéztem és láttam Emily ijedt tekintettét véltem felfedezni. Ó bazdmeg, előtte verekedtem. Abbahagytam és Emily kezét megfogva rángattam vissza a többiekhez. Mindenki aggódóan nézett ránk.
- Hol a francba voltál? - kérdezte idegesen Niall.
- Én csak..többet ittam a keleténél. - mondta ijedten.
- Figyeljetek, maradjatok itt bulizzatok. Hazaviszem. - mondtam én, mint egy hős.
- Nem haver majd én. Rá fér egy kis fejmosás. - mondta Niall. Emily ijedtebben nézett rám és szorosan hozzám bújt.
- Kérlek Niall. Majd holnap. Azt se tudjuk miket ivott. Ígérem holnap azt csinálsz vele amit jónak látsz de hidd el.. vagy tudod mit csak néz rá. - mondtam neki. Niall ránézett a húgára. Megenyhültek az arcvonásai, majd vissza rám.
- Rendben Styles. De vigyázz rá mert.... - mondta de Liam közbe szakította.
- Harry kevesebbet ivott mint ti. Ő csak egy vodkát ivott. Meg vigyázni fog, ha nem én fogom kitekerni a nyakát. - mondta mire én ledöbbentem. Mióta lettek ilyen jóban?
- Rendben, majd csörgess, ha hazaértetek. - mondta Niall és megpuszilta a húga homlokát. Em elbúcsúzkodott, én pedig csak intettem. Kifele igyekeztünk, feltűnés nélkül. Kint hívtam egy taxit, ami szerencsére hamar megjött. Miután megérkeztünk a hotelhez, attól féltem hogy lesznek papparazik. Kinéztem és sehol senki. Fizettem, egy picivel többet hogy befogja a száját, és kiszálltunk. Néma csönd volt, elővettem a telefont és megcsörgettem Niallt, hogy itt vagyunk. Emilyre pillantottam aki szerintem állva aludt. Felvettem az ölembe és így mentünk be a hotelba.
- Harry... Hol vagyok? - kérdezte édes hangján.
- A liftben,mindjárt aludhatsz. - mondtam neki.
- Harry...én még nem voltam berúgva. - mondta, amin nem kicsit lepődtem meg.
- Hányas szobában alszotok? - kérdeztem mikor a szintünkhöz értünk.
- Nem emlékszem. Fáradt vagyok. Tegyél le a szőnyegre jó lesz nekem ott is. - mondta, mire felnevetem. Kénytelen voltam lefektetni a földre és felhívtam Niallt. 3 csengetés után felvette Liam.
- Szia Harry. Van baj? - kérdezte aggódóan.
- Nem nincs. Csak hogy melyik szobában alszanak Niallék? - egy pillanatot vetettem a földön lévő lányra, aki már magzat pózban aludt.
- Tán a 213. De lehet a 12-be. - mondta Liam. - Liam gyere táncolni. - kiabálta El.
- Köszi haver. Menj táncolni. Majd gyertek. Szia. - köszöntem el és már le is tettem. Mivel a 212 - be mi vagyunk Zaynnel ezért övék lehet a 212-es. Szerencsémre nyitva volt az ajtó. Nem zárták be?
Mikor beértem a takarítónő állt ott.
- Jó estét, kedveském. Én megyek is. Bezárjam az ajtót? - kérdezte mire én csak megráztam a fejem, majd kiment. Letettem az ágyra és azon gondolkoztam, hogy mit csináljak most vele?
- Harry, ez kényelmetlen. Én pizsibe akarok aludni. - mondta és felült, csukott szemmel. Leültem az ágyra és néztem a cselekedeteit. Előkeresett egy pizsamát, amit nem tudom hogy csinált és elkezdett vetkőzni. Elkerekedett szemmel néztem rá, hogy most mi a francot csinál? Először a nadrágot vette fel majd levette magáról a ruhát.Nem tudom hogy nyitva volt-e a szám, de remélem igen. Nem tudom de úgy érzem ő fogja megnyerni a versenyt. Már a csóktól is elment az eszem, de hogy most itt áll előttem egy rövidnadrágba és egy melltartóba. Túl szép hogy elhiggyem. Hamar felkapta a pólóját, majd lefeküdt az ágyra. Betakarta magát,majd az én oldalam felé fordult.
- Remélem tetszett. Köszönöm Harry, tényleg. Itt maradsz még el nem alszok? Ne félj hamar meglesz. - mondta és felült és egy puszit nyomott a számra. - Jó éjt Harry. - mondta és vissza is dőlt. Döbbenten néztem rá. Most mi van? De komolyan.Nem értem ezt a lányt! És ez tetszik. Az ártatlansága és tudatlansága fog engem a sírba vinni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése