2016. február 1., hétfő

19. Valami nem stimmel

Emily szemszöge

Hát az úgy volt, hogy nem is tudom. Ott álltak előttem és fürkészték az arcomat.
- Elmondok mindent csak induljunk. - mondtam nekik idegesen. El bólintott egyet és el is indultunk. Hamar kiértünk a szállodából és indultunk is egy plázába.
- Na szóval, mi is volt? - kérdezte Dani. Lesütöttem a szemem és nagy nehezen de megszólaltam.
- Hamar kész lettem, ezért kimentem titeket megkeresni. Vártam vagy 5 percet de nem jöttetek ezért bementem egy szobába. Na az nem a tietek volt hanem Harryéké. Szóval amint beléptem ott állt előttem egy szál törölközőben. - nyeltem egy nagyot. - Elkezdtünk beszélgetni, de közben egyre közelebb jött. Olyankor a szívem gyorsabban vert. Ooo... kötöttünk egy fogadást hogy ki bírja hamarabb elcsábítani a másikat. Ezután tovább beszélgetünk, majd végül megcsókolt. Először ledöbbenten utána visszacsókoltam. Levegő hiányában elváltunk. De ő ezután káromkodott és beszaladt a fürdőbe. Biztos rosszul csókoltam. - mondtam sóhajtva mire a csajok felnevetek. Furcsán néztem rájuk.
- Szóval összefoglalva. Neked tetszik Harry te is neki. Majd megcsókolt és azt hiszed hogy azért ment oda mert rosszul csókolsz. Na erről szó sincs. Azért ment szóval érted...azt.. - mondta Dani, mire én félrenyeltem. A csajok ezen is röhögtek egy jót.
- Jó akkor Törpilla készülj fel, mától perverz lesz annyira mint mi. - mondta El mosolyogva. Bólintottam bátortalanul és belekezdtek "nevelni". Nem akarom részletezni. Viszont mikor beértünk a boltba szerencsémre abbahagyták.
- Na akkor, estére valami nagyon csinosat kell vennünk és mi ebbe neked segítünk. - mondta El.
- Jajj El nem kell. - mondtam mire ők csak megrázták a fejüket.
- Na gyere hidd el szexisen fogsz kinézni. Harry csak úgy lefog esni az álla. - mondta Dani. Szóval engem beültettek egy próba fülkébe és vártam. Eszembe jutott Jess ezért írtam neki egy SMS-t.


Szia, Jess! Emily vagyok. Tudod akinek adtál ruha tippeket, bocs hogy eddig nem jelentkeztem de felfordult az életem. Ez az én számom. Majd hívlak. De ha úgy érzed te is hívhatsz. Ráérek most már. Sziia. xoxo

- Itt is van a ruha és mivel tudom hogy utálod a magassarkút nem azt hoztunk hanem tornacipőt. -mondta Dani és beadta.
- Lányok ez elképesztő. Viszont nektek is kell egy ruha. Úgy hogy ti is menjetek,keresgélni. -mondtam nekik, de nem válaszoltak. Legalább elmentek ők is. Miután felvettem a ruhát, harisnyát és a cipőt kimentem. A lányok szájtátva néztek rám, de én is rájuk.
- Kibaszott szépen néztek ki! - szólaltam meg.
- Te sem panaszkodhatsz! - mondta El.
- Oké akkor ruha pipa még elmegyünk egy fodrászhoz, majd sminkelünk. - mondta Dani.
- Ti mire készültük? - kérdezte El. Idegesen nézett rám Dani.
- Nem tarthattuk a barátnőknek egy csajos estét? - kérdeztem vissza.
- De de akkor nem ilyen ruhákban lennénk....ácsi Louis tervezz valamit igaz? - kérdezte fel vont szemöldökkel.
- Nem, nem tervezz semmit. - mondta Dani nevetve.
- Ahha tudom mikor hazudsz. - mondta El. Én megöleltem Elt mire ő furcsán nézett.
- Boldog Szülinapot,bár nem tudod hány éves vagy de akkor is. Boldogat mindörökké. - öleltem sokkal erőseben mire végre ő is visszaölelt.
- Köszönöm..de ha nem engedsz el nem fogok élve eljutni a bulira. - mondta El, mire én bűnbánó fejjel hátrább mentem. Dani is azt csinálta amit én majd tovább mentünk. Elmentünk fodrászhoz, majd kisminkeltük magunkat. Körülbelül este 8 fele jött egy SMS Nialltől.

Indulhatok! Itt vagyunk az aulába legyetek készen mert innen indulunk! Szia! xoxo
- Csajok! Mehetünk! - mondtam nekik mire ők bólintottak. - Ja és lepődj meg. - mondtam miközben beültünk a taxiba.
- Megpróbálok! - mondta Eleanor. Dani meg sem kukkant. Mi történhetett? Ez azóta van mióta a fodrász szalonba magára nem hagytuk egy elég jóképű pasival. Nem hiszem, hogy Dani képes lenne rá.
- Dani minden rendben? - kérdezte El. Neki is feltűnt.
- Persze,csak kicsit izgulok. Minket sem avattak be a fiúk. - mondta idegesen.Valami nem stimmel vele..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése