2016. február 1., hétfő

18. Játszunk? Játszunk.

Emily szemszöge

Harry ott állt előttem félmeztelenül. Nem bírtam ki hogy ne nézzek a hasára ami kockákból állt! Oké elég nekem ez túl sok. Annyira szexin nézz ki. Az a kidolgozott test, és ahogy a víz cseppek gördülnek le a felsőtestén. A haja vizes és...ÁÁÁÁÁ! Csoda hogy még nem ájultam el. Felnéztem Harry arcára aki úgy látom élvezte ezt a helyzetet, s nem tagadom, én is.
- Tán van valami baj? - kérdezte "aggódóan".
- Nem...nincs csak rossz szobába nyitottam be. - mondtam neki, hova nézzek hogy ne rá. Nagyon, de nagyon jól néz ki és azok a zöld szemek. Közelebb jött és éreztem hogy a szívem hevesebben ver.
- Mi a baj, picur? Nagyon elpirultál! - mondta szemtelen mosollyal.
- Így állunk Styles? - kérdeztem tőle kimérten.
- Így állunk, Green! - mondta. Nekem erre a szóra összeszorult a szívem. - Nem akartam bocsi. -mondta bűnbánóan. Legyintettem rá.
- Akkor most kössünk fogadást! - emeltem fel a kezem és felé nyújtottam. Elröhögte magát, majd komolyan nézett rám.
- Azt hiszed kibírod? Hamarabb fogsz utánam jönni mint én utánad! - mondta és közelebb jött. A kezem még mindig köztünk volt. Megremegtem egy kicsit de próbáltam nyugodt maradni.
- Igen, Styles. Ki fogom bírni. Tudod nekem is vannak taktikáim. - mondtam szemtelen mosollyal.
- Oh, Emily akkor még nem tudom hogyan bővülök el lányokat. - mondta és megnyalta az ajkait. Majd a kezét a kezembe csúsztatta és gyengéden megszorította.
- Hát akkor mostantól a fogadás él. - mondtam ki, Harry meg bólintott. Közelebb jött miután a kezemet a ruhám mellé ejtettem.
- Tudod úgy nézel ki mint Niall csak lányba, ja és sokkal szebb vagy. - mondta ki mire éreztem, hogy a fejembe megy a vér. - És imádom mikor miattam pirulsz el. - suttogta. Jó ideje nekem is játszani ne csak neki, így tuti veszteni fogok.
- Tudod Harry én ezeket bírom. - simítottam végig a hasán. - és ezeket. - néztem fel rá és a hajához nyúltam majd gyengéden meghúztam. - De ezektől... - ujjaim ajkaira csusszannak és gyengéden simítok rajtuk végig. - Hm, egyenes út a halálba. - eresztem kezeimet magam mellé.
- Szóval mostantól éles? - kérdezte nagyon halkan.
- Igen Harry. Mostantól éles. - mondtam ki hangosabban mint ő. Felnéztem rá és egyenesen a zöld szemei ami most különösen csillogott. - Nem fogod kibírni. - suttogtam neki.
- Majd ezután beszél. - mondta és megcsókolt. Teljesen ledöbbentem, és nem tudtam mit csináljak. Megnyalta az alsó ajkam és szerintem utat kért a számba. Nagyon gusztustalannak tartottam a filmekben, de ahogy most átélem egész jó. Miután kb. egy másodpercig gondolkodtam utat engedtem neki. Egymást faltuk még levegő hiányában el nem váltunk.
- Bassza meg! - szólalt meg és rohant a fürdőbe. Most mi van? Igen szarul csókolózhatok. Na de jó. Inkább elhúzom a csíkot mielőtt lebuknék. Halkan kinyitottam az ajtót és kimentem a szobából.
- Khmm... Elmagyaráznád? - kérdezte tőlem mire 180 fokos fordulatot vettem és nyeltem egy nagyot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése