2016. február 1., hétfő

17. Kisebb zűrök

Emily szemszöge


Mielőtt Niallék visszaértek volna lenyugodtam úgy hogy nem vettek észre semmi. Viszont én igen. El le volt törve, a fiúk meg izgatottak voltak. Szerencsém volt,hogy Niall és Harry mellett ültem mert megtudtam kérdezni mi a bajuk.
- Psszt!Niall! - szóltam neki, mire kíváncsian rám pillantott. - Mi folyik itt? - kérdeztem suttogva, mire furcsán nézett rám, majd leesett neki.
- Az van hogy Eleanornak ma van a szülinapja és ma estére rendezünk neki egy partit. Neked meg Daninak el kell terelni a figyelmét. Úgy hogy adok egy kis pénz vigyétek el vásárolni, meg vegyél magadnak is pár csini ruhát. Utána írok neked egy sms-t hogy gyertek vissza. - kacsintott rám, mire a zsebébe kezdett turkálni.
- Niall nem! Nálam is van. Nem kell. A terv meg meglesz oldva. - néztem rá idegesen. Nem ezért vagyok hogy pénzt dugjon az orrom alá ahogy a "szüleim" tették. Nem nekem szeretettre van szükségem, NEM PÉNZRE.
- Em.. kérlek szépen, fogadd el. - nézett rám könyörgően Niall.
- NEM! - kiabáltam fel, mire a többiek felénk kapták a fejünket.
- Semmi baj. - mondta Niall és rám nézett idegesen.
- Bocsi csak nem és nem. Niall nekem nem a pénz kell, nekem szeretett kell. - mondtam őszintén a szemébe. Láttam rajta hogy megenyhül majd megölel.
- Köszönöm! - suttogtam neki, mire még jobban megölelt. Mikor elváltunk kíváncsi szem párakkal találkoztunk.
- El jössztök velem vásárolni?-  kérdeztem Elt és Danit. Dani tudta hogy miért, mert neki hamarabb elmondták, de El csak szomorúan biccentett. Louis pedig tátogott egy köszönömöt.
- És min vesztettek össze? - kérdezte Liam.
- Emnek adni akartam egy kis pénzt hogy vegyen valami csinit, de nem fogta el. Én meg kérlelni kezdtem de végül ő nyert. - nézett rám kisfiús mosolyával.
- Rendben fiúk,megérkeztünk. - szólt hátra a sofőr Louis, El, Liam, Dani majd Zayn és Niall szálltak ki. Előttem szállt ki Harry és segített nekem kiszállni.
- Köszönöm. - mondtam neki egy nagy mosollyal az arcomon.
- Nagyon szívesen, Szépségem. - mondta és kezet csókolt. Ez mind szép lett volna de ezt mindenki látta és kitágult szemekkel néztek ránk. Nem mondom nem picit irultam el, de mindegy. Nem láttam egy rajongót sem, ezért gyorsan besietünk.
- Akkor a szoba felosztások. Em te velem leszel. Liam és Dani, Louis és Eleanor és Zayn és Harry. -mondta Niall és gyanúsan méregetett engem és Harryt. Felmentünk a szobánkba és elvettem egy nagyobb összeget. Ma kicsinosítjuk magunkat,az már biztos. Kint vártam a lányokra, de nem jöttek bementem egy szobába amiben Harry volt egy törölközővel a derekán...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése