2016. február 1., hétfő

16. Rajongók

Emily szemszöge

Korábban keltem mint a többiek, ezért elmentem a wc-re. Kiderült hogy mivel ez egy magán gép itt van zuhanyzó is. Gyorsan összeszedtem az aznapi ruhámat és be is mentem. Bezárkóztam és gyorsan letusoltam. Eztán felvettem a ruhát. Nem hoztam pólót, ezért csak pulóvert vettem fel. Mikor visszaértem már Niall fent volt.
- Hogy aludtál? - kérdeztem és elővettem egy szenyót, amit Maura rakott be nekünk.
- Jól és te? Dobj meg kérlek engem is eggyel. - mondta én meg megdobtam. - Nem gondoltam szó szerint. - mondta és kinyújtatta a nyelvét és én is.
- Amúgy jól. Mikor érkezünk? - kérdeztem majd beszólt valaki.
- Utasainkat kérjük hogy üljenek le és kapcsolják be az öveiket. - mondta valaki gépies hangon.
- Most, Kösd be magad és keltsd fel a körülötted lévőket. - mondta és leült. Először Harryt keltettem utána Zaynt, Liamet, Dani majd Elt. A többieket pedig Niall. Mikor leszálltunk a hangos sikolyon kívül semmit nem lehetett hallani..
- Bassza meg! Állj be közém és Harry közé. - mondta Niall. Jé, Niall csúnyán beszélt. Némán maradtam és cselekedtem. Minél közelebb mentünk annál hangosabb volt. Paul mát ott volt.
- Gyertek! És ha autogramot akartok osztani siessetek. - mondta Paul.
- Kérlek a csajokat vidd a kocsiba. - mondta Niall. Paul bólintott és bementünk.
- KI AZ A RIBANC OTT? - mutatom rám valamelyik rajongó.
- SZEBB VAGYOK NÁLA. Ő CSAK EGY SZŐKE RIBI VÁLASSZATOK ENGEM. - mondta egy másik. Nagyot nyeltem. El és Dani megfogta a kezem és elhúzott a kocsiig.
- TE BÜDÖS RIBANC NIALL ÉS HARRY AZ ENYÉM! - kiabálta egy másik. - MEGTÉPLEK HA VALAMELYIKÜKKEL ÖSSZEJÖSSZ! - folytatta. Nem picit rémültem meg. El és Dani gyorsan belökött a kocsiba ahol kijött belőlem. Zokogni kezdtem.
- Ne hallgass rájuk! - ölelt meg Dani majd El is csatlakozott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése