2016. február 1., hétfő

15. A repülő út

Emily szemszöge

Mikor odaértünk a kórházba már a szülés zajlott. Pár óra múlva pedig sírást hallottunk. Fél óra múlva Greg hozta ki a kicsit.
- Juj de aranyos! Hogy hívják? - kérdeztem a kisbabára nézve.
- Theo Horan. - mondta Greg mosolyogva.
- Egyem meg de aranyos. - mondta Dani. Igen, mi lányok elolvadtunk a babától.
- Jól van ha nem baj vissza viszem az anyjához. - mondta Greg mi meg elszakadtunk a kisbabától. Visszatértünk a fiúkhoz akik csalódottan néztek ránk.
- Történt valami? - kérdeztem.
- Igen. Paul most hívott hogy holnap indulunk egy kisebb turnéra és csak szeptemberben végzünk. Vagyis ha ma nem indulunk el akkor kapni fogunk. - mondta Liam.
- Ne már! - nyögök fel. Semmi kedvem menni.
- Aha! Értem akkor most el kéne indulni a repülőhöz. Igaz? - kérdezte Dani mire a fiúk bólintottak.
- Elköszönünk, majd megyünk utánatok menjetek haza. - mondta Niall és puszit nyomott a fejemre. A többiek elérzékenyültek, Louis még a szeme alatt is törölgette az arcát. Bolond.
- Jól van gyertek csajok hazaviszlek titeket. - mondta Chris, mi meg csak bólintottunk. Hazaérve összecsomagoltam magamnak, Niallnek és Harrynek. Levittük a cuccokat és lent vártuk őket.
- Indulhatunk? - toppant be Louis, aprót bólintottunk és elindultunk a repülőgéphez hajnal 4 - kor.
- A gépen majd alszunk. - mondta Liam. Szerintem én már a kocsiban bealudtam mert csak annyira emlékszem hogy valaki visz.

Harry szemszöge

Em már a kocsimban ráborult a vállamra.
- Niall! - szóltam rá. Ő épp akkor aludt volna el. Na mindegy. - Vigyed a csomagokat majd én viszem Emily. - mondtam neki mire ő elkezdett méregetni.
- Rendben de csak azért mert túl fáradt vagyok és nem bírnám el. - mondta Niall. Szerencsékre hamar megérkezünk. Kiszálltam a kocsiból és vittem Emilyt meg egy bőröndöt húztam magam után. Nem tudom hogy csináltam de megcsináltam. Becsekkoltunk és felszálltunk a repülőre. Emily-t raktam bele egy ülésbe én meg mellé huppantam. Mindenki aludt és már nekem sem kellett volna de sok,de Emily megszólalt.
- Harry! Kérlek tegyél le! - mondta én meg felfigyeltem rá. Velem álmodik? -  Jól van. Ha nem teszel le, nem megyek el veled randizni. - mondta. Mi van? Álmában randira hívtam? Miket álmodik ez a lány? - Én is szeretlek! - mondta Emily, nekem meg tágra nyíltak a szemeim. Mi van? Az a baj hogy már túl fáradt vagyok ezen gondolkozni majd holnap megkérdezem Danit. - Ne hagyj el. Soha! - mondta utoljára majd átfordult. Hát jó éjt Emily.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése