2016. február 1., hétfő

14. Jön a baba!

Emily szemszöge


Nem tudom hogy most mit gondoljak. Akik felneveltek azok nem is a szüleim. És hogy most kiderült hogy Niall a bátyám. Kicsit furcsa. Nem tudom, hogy kezeljem ezt a helyzetet, s az ebből majd még kialakuló helyzeteket sem. Most hogy elmondtam Niallnek hogy mit csináltak velem otthon, könnyebben lélegzek fel. Tényleg senki nem tudott róla idáig. Niall elmondta hogy ő 13 évesen vesztette el a szüzességét. Ez egy olyan dolog hogy bizalmasak lehetünk - e egymás felé. Most van reggel 10. El és Dani a ruhámat válasszák ki mert 11-re jön meg a családom. Nagyon izgulok, és ez látszik is.. sajnos.
- Nincs miért izgulnod! Nagyon rendesek. Olyanok mint Niall. - mondta Dani. Kifújtam a levegőt és odamentem hozzájuk.
- Ez jó lesz? Ezzel a cipővel? - kérdezte El. A ruha tetszett, na de a cipő.
- Nem! A ruha jó! De én tornacipőt akarok! - nyafogtam mire mind a ketten felröhögtek.
- Rendben akkor ez? - mutatott egy torna csukára. Jobb kedvem lett, el is mentem zuhanyozni majd felvettem a ruhát.
- Lányok adjatok még egy sapkát is! - kiabáltam ki, El pedig beadott egyet a ruhához. Tökéletesen állt rajtam, de én nem éreztem magam tökéletesen. Ezután Dani a hajamat csinálta meg még El kisminkelt és megcsinálta a körmöm. Csengetést hallottunk ezért felkaptam a sapkát és hárman mentünk le. Szerintetek az jót jelent hogy ha a fiúknak el van kerekedve a szemük, a lányok meg elégedetten mosolyognak? Harryre pillantottam és olyan volt mintha egy picit még a szája is nyitva lenne. De nem tudtam jobban megfigyelni mert valaki megölelt.
- Gyönyörű vagy, angyalom! - mondta Maura. Nagyon jól estek a szavai sose mondtak még nekem ilyeneket.
- Köszönöm szépen! - köszöntem meg majd elengedett. Elém állt egy terhes lány. Szerintem ő lesz Denise.
- Szia, Denise Horan. Greg felesége. - mondta és megölelt.
- Szia, Emily. - mondtam neki. Ezután jöttek még páran. A baj hogy amint jött valaki új, az előző előttinek már a neve sem jutott eszembe. Harry suhant el mellettem.
- Gyönyörű vagy, Szépségem. - morogta oda, mire pírbe váltott arcom. Úgy látszik élvezte a szituációt, mert elégedetten elmosolyodott. Ezután leültünk ebédelni és meséltek egy csomó történetet. Általában egymásról mondtak cikis történetet, de imádtam. Este volt mikor a család elment de Greg és Denise maradt. Elmentünk aludni, de én nem bírtam. Éjfél után úgy gondoltam kisurranok eszek valamit. De nem csak én gondoltam így mivel Denise lent volt a nyitott hűtőnél.
- Hát neked nem kéne aludnod? - kérdeztem tőle miközben öntöttem magamnak egy pohár vizet. Nem válaszolt de ijedetten rám nézett. - Mi a baj? - kérdeztem miközben letettem a poharat.
- Elfojt a magzat víz. - mondta én meg ledermedtem. -Szólj kérlek Gregnek. Be kell mennünk a kórházba. Szülni fogok. - vigyor jelent meg arcán, de abban a pillanatban az oda is fagyott és aggódás tört fel belőle. Nem vesztegetve az időt, szaladtam is fel a szobájukba. Greg aludt és hát nagy nehezen de felkelt.
- Greg, Denise szülni fog! - kiáltottam el magam mire végre felugrott az ágyból. Összekapta magát megkereste a táskát és rohant le hozzá. Én elmentem felkelteni a többieket. Gyorsan átöltöztem és mire leértem mindenki kész volt és indulhatunk a kórházba. Egy kocsival ment Greg, Maura, Chris és Denise. A másik kocsival én, Niall, Harry, Zayn. A harmadik kocsival ment Liam, Dani, Louis, El. Végül is 3 kocsival mentünk nem nagy szám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése