2016. január 31., vasárnap

11. Hír

Niall szemszöge


- Felhívom a szüleimet sőt lehet meg is látogatom őket. - újságoltam el a hírt mire meglepetten néztek rám.
- Mi is mehetünk? - kérdezte Harry amire én furcsán kaptam oda a tekintettem.
- Minek? - vontam fel a szemöldököm.
- Anyukád isteni sütiket csinál. - mondta Dani, mire nagyot sóhajtottam.
- Megkérdezem. - álltam fel és felmentem a vendégszobába. Beütöttem anyám telefon számát és vártam hogy felvegye,mikor ez megtörtént beleszólt.
- Szia Kisfiam! - köszönt bele.
- Szia Anya. Lenne két kérdésem! - mondtam neki mire ő sóhajtott és felnevettet.
- Igen eljöhetsz és igen ők is jöhetnek. - mondta. Honnan tudta? - Sejtettem. - ijesztő.
- Rendben viszont eggyel többen megyünk. Van velünk egy lány Emily Green. - anyum belesikított a telefonba. Majd csak azt hallom hogy megszakad a vonal. Mi történhetett? Ezután hívtam Greget.
- Szia figyelj haza tudnál menni. Anyával van valami. - mondtam neki.
- Mit csináltál már? - kérdezte nevetve.
- Ne nevess ez komoly. - mondtam neki.
- Mit mondtál neki? - kérdezte komolyan.
- Hogy meglátogassuk és hogy lesz velünk egy lány is. Emily Green. - mondtam és tesóm nem felel.
- Azonnal gyertek ide. - mondta és lecsapta. Mi van itt? Lerohantam a lépcsőn.
- Most azonnal Edgeworthstown-ba. - mondtam nekik majd Em felé néztem. - És neked is jönnöd kell! -mondtam nekik. - Nyomás pakolni. - mondtam és rohantam is haza. Ha valami baja lesz anyumnak kikészülök. A fiúk rohantak utánam. Felhívták Pault és már rendelt ki nekünk egy magán repülőt. Összeszedtem pár fontos holmit és mentünk vissza a lányokhoz. Mindenkinél csak egy kis poggyász volt. Beültek a kocsimba és néma csöndben telt az út. Mikor megérkeztünk Paul várt már.
- Gyorsan menjetek mindjárt felszáll. - mondja és rohanunk is fel a repülőre.

Pár óra múlva


Most itthon vagyok, és várom hogy anya felkeljen. Anya elájult. Mindenki itt van Greg meg fent van vele. Köhögést hallok fentről és felnézek mikor meglátom anyát felszaladok és megölelem.
- Minden rendben! - suttogta a fülembe. - Itt van az a lány? Emily? - kérdezte. Miért érdekli ennyire?
- Igen itt van de mi van vele? - kérdeztem félve.
- Gyere most van itt az ideje. - mondja Greg anyának. Ők lemennek én meg fent maradok sokkban. Mi van itt? Lemegyek utánuk. Anya és Greg a kanapén ülnek Emilyvel szembe. Leülök Emily mellé és csendben figyelem őket.
- Arról van szó... hogy mikor megszülettél utána még én teherbe estem. Lett egy kislányom. Lehettél úgy két éves mikor ezt a kislányt elrabolták. A kislány neve Emily, - itt anyum Emilyre nézett. - és akik elrabolták az nem más mint a Green ügyvéd pár. - nyelt egy nagyot anyum, és pár könnycsepp hagyta el az arcát. Én ijedten néztem Emilyre és ő is rám.
- Akkor mi.. - kezdtem bele.
- Testvérek vagyunk? - mondtuk ki egyszerre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése