2014. május 24., szombat

6. Bátyám?

- Mit csináljunk? - kérdeztem meg tőlük. Az 5 fiú szemében valami felcsillant Dani meg ijedten nézett rám. - Most itt a végünk. - mondta, én meg furcsán a fiúkra néztem.
- Felelsz vagy mersz....One Direction módra. - mondta perverz mosollyal Harry.
- Ácsi. Akkor én áthívom Eleanort. - mondta Louis és felállt. Furcsán néztem Danira.
- Eleanor Louis barátnője. Majd mindjárt megismered. - kacsintott rám Dan. Én bólintottam egy aprót, majd Louis tért vissza közénk.
- Na, szóval Eleanor 2 percen belül itt van mert kíváncsi rád! - bökött felém Louis. 1 perc múlva megszólalt a csengő, és mivel senki nem állt fel, mentem én.
- Szia! Gondolom, te vagy Emily, én Eleanor Calder vagyok. - mondta és megölelt.
- Szia. - öleltem vissza, majd elváltunk és bejött.
Visszamentem a fiúkhoz, de Louis szaladt is Eleanorhoz. Visszanéztem rájuk és tök aranyosak voltak. Visszanéztem a fiúkra és leültem Harry és Niall közé. Majd Louisék is csatlakoztak egy üveggel Lou kezében. Leültek és pörgetett is.
- Dani felesz vagy mersz? - kérdezte Niall mivel köztük állt meg.
- Merek. - mondta Dan. Észrevettem, hogy Niall nagyon elgondolkozik, majd mintha villany körtét kapcsoltak volna fel a fejében elégedetten elmosolyog.
- Akkor drága Dan. Legyen az hogy egyél meg egy epret, de úgy hogy Liam begerjedjen. Ha nem sikerül vetkőzz. - mondta Niall, mire Liam csúnyán ránézett. Dani kiment egy eperért és úgy ette meg mintha élvezné. Szerintem sikerült, mert ezután Liam magával húzta Dant az emeletre. Ezután Daninak kellett volna pörgetnie. Rám fogták, hogy pörgessek én, de nekem meg megszólalt a telefonom. Arrébb vonultam és felvettem.
- Igen? Ki az? - szóltam bele.
- Ugye tudod, hogy megtalálunk? - szólalt meg apám.
- Minek, hogy hazavigyetek utána meg kidobjatok? - kérdeztem meg egy picivel hangosabban, ezért felszaladtam a szobámba.
- Honnan tudsz róla? - kérdezte anyám.
- Tudod elég hangosak voltatok. Utána meg elmentetek hotelbe. Legalább most hagyjatok békén. -könyörögtem nekik.
- Rendben. De csak azért, mert nem akartunk téged. Most anyád terhes és tudd jobban fogjuk szeretni őt, mint téged. Ja, és vissza se gyere ide. Szerintem keresd meg a bátyád neki is ez lett a sorsa. Most ő is kint van Londonba. Gyűlölünk, Emily. - köszönt el apám és lecsapta. Itt szakadt el a cérna. Kiderül, hogy anyám terhes és hogy van egy nem emlegettet bátyám és most én is olyan sorsa jutottam, mint ő. Miért nem szóltak róla? Vajon ő tudd rólam? Hallottam, hogy valaki belép a szobámba és leguggol elém.
- Minden rendben? - kérdezte rekedtes hangon.
- Nem, semmi nincs rendben. - mondta és zokogni kezdtem. Ő leült mellém, majd átölelt. Nem tudom miért, de jól esett, nagyon.
- Kérlek, mondd el, hadd segítsek. - mondta lágyan.
- Nem. Ki fogsz röhögni. - ellenkezdtem vele.
- Nem. Ígérem nem foglak.- mondta és láttam az aggodalmat a szemében.
- Rendben az úgy kezdődött, hogy Daniék elutaztak ide Londonba. Én átmentem rossz kislányba verekedtem meg hiányoztam. Anyámék elhanyagoltak és minden hónapban pénzt dugtak az orrom alá. 10 éves koromba magántanuló lettem.8 éves koromtól magamra gondoskodok. Letettem egy tánc vizsgát és hát azt mondták, hogy tehetséges vagyok, de apám nem így gondolta így, hát megvert.Nem utoljára. Mielőtt eljöttem onnan adott még egy utolsó pofont, és szégyellem, de én is meg ütöttem. Most pedig felhívott, hogy gyűlölnek meg ilyenek. Tegnap azt beszélték meg, hogy kidobnak a lakásból az utcára. Szerencsémre itt volt Danielle és segített. Az is kiderült, hogy van egy bátyám itt Londonba. - sírtam el magam.
- Nyugi, nem lesz semmi baj. Segíttek neked. - puszilta meg a homlokom.
- Köszönöm. - mondtam neki.
- Figyelj, most menj zuhanyozz le, én addig itt megvárlak utána aludj, mert fáradsz lehet. - mondta én meg bólintottam egy aprót. Összeszedtem a Hello Kittys pizsim és elmentem zuhanyozni.
Beálltam a zuhany alá, és őszintén jól esett ez a zuhanyzás. Miután kész lettem gyorsan felöltöztem és visszamentem. Ott ült az ágyon és épp nézett ki a fejéből. Hogy miből gondolom? Mert nem vette észre hogy itt vagyok. Bemásztam ágyba mire felkapta fejét, végig mért és megnyalta az alsó ajkait.
- Köszönöm. - mondtam és puszit nyomtam az arcára. - Harry. - fejeztem be és lefeküdtem aludni. Hallottam, ahogy sóhajt egy nagyot és kimegy, de előtte lekapcsolja villanyt. Olyan furcsa. Van egy bátyám, aki lehet nem tudja hogy létezem.Vajon hogy hívhatják? Hány éves lehet? Miért ment el?Azért, mert én is.Vagy miért? Ezeken gondolkoztam, míg el nem aludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése