2014. május 23., péntek

5. Ismerkedés

A bőröndből előkerestem a ruhát amit nem rég vettem. Elmentem lezuhanyozni amivel 3 perc alatt végeztem és felkaptam a ruhát. Ezután csengetést hallottam. A hajamat kiengedve begöndörítettem.
- Emily gyere itt vannak. - kiabált fel Dani. Kiléptem az ajtón és lementem a lépcsőn. Előttem állt 5 srác és 5 pár elkerekedett szem.
- H..Hellosztok! - intettem egyet. Egy barna hajú és barna szemű jött közelebb, ő lehet Liam.
- Szia Liam Payne vagyok. Dani barátja. - köszönt és megölelt meglepett de visszaöleltem.
- Emily Green.-mondtam utána a szőke jött aki Niall.
- Szia Niall Horan. - mondta és ő is megölet, amit persze visszaöleltem nagyon jól esett.
- Emily Green de már tudod.-  mondtam neki és rámosolyogtam. Ezután talán Louis jött oda.
- Louis Répamániás Tomlinson. - mondta és megölelt.
- Emily Nemértelek Green. - mosolyogtam rá.
- Na szóval Emily ezt el magyarázom. Engem csak úgy lehet levenni a lábamról ha adsz répát. -magyarázta Louis.
- Jajj Louis akkor nem mutatom meg a plüssömet. - mondom neki nagyot sóhajtva mire Dan felnevet. Ő tudja hogy nekem van egy répás plüssöm, mert volt karácsonyi vásár nagyon megtetszett és megvettem. Most is itt van nálam.
- Elhoztad? - kérdezte Dan.
- Igen fent van a párna alatt. - mondtam neki. Elneveti magát majd visszanézek Louisra.
- Mid van neked, amit nem akarsz megmutatni? - kérdezte.
- Majd megmutatom. Jó alvó pajtás. - mondtam neki nevetve.Ellépet előlem és elém lépett...
- Zayn Malik. - köszönt és megölet.
- Enyémet már tudod. - mosolyogtam rá. Bólintott és tovább állt, már csak a fürtös maradt. Most ahogy így jobban megnézzem elég helyes. Közelebb lépett hozzám és megölelt.
- Harry Styles. - köszönt rám és mutatott egy nagyon szexi mosolyt.
- Enyémet meg már tudod. - mosolyogtam rá. Valaki megfogta a csuklóm és rángatni kezdett.
- Mutasd meg a plüsst! - mondta Louis nyafogva.
- Gyere! - mondtam sóhajtva és felmentünk a szobámba.Előrántottam a plüsst és el is vette tőlem majd lerohant a lépcsőn.
- Ilyen nekem is kell! Nézzétek milye van! - hallottam Louis hangját. Lementem utána és leültem a kanapéra mire mindenki körbe ült.
- Mesélj magadról. - kérlelt Niall, ijedten néztem rá Danira mire biztatóan mosolygott. Nem fogok nekik azt elmondani, most még nem.
-18 éves vagyok, Los Angelesből jöttem. Magántanuló voltam. Imádok táncolni. Kedvenc kajám a sült krumpli rántott hús. Kedvenc színem a fekete. Kb ennyi. Most ti meséljetek. - mondtam nekik mire elkerekedett a szemük.
- Nem ismersz minket? - kérdezte Liam.
- Nem bocsi csak annyit tudok hogy ti vagytok a One Direction meg a neveteket. - mondtam nekik.
- Na akkor Zayn Jawadd Malik vagyok. Születtem 1993. január 12. Vannak tetoválásaim. - kezdte Zayn.
- Na meg imádod magad, meg egy csomó ideig csinálja a haját. - mondta Louis mire felkuncogtam. Zayn lővelt egy mérges pillantást felé, és visszanézett rám.
- Niall James Horan.1993.szeptember 13. Nincsenek tetoválásaim és imádok enni. - hadarta el Niall és el is ment a konyhába. Ezen is felnevettem.
- Louis William Tomlinson. 1991. december 24. Van tetoválásom. Imádom a répát és van egy állatom Kevin. Ő egy galamb. - dicsekedett Louis.
- Egy kitömött galamb. - vágott közbe Liam.
- Hé! Ő igen is megért engem. - nyújtotta Liamre a nyelvét Louis. Liam meg odajött hozzám.
- Liam James Payne. 1993.augusztus 29. Van tetoválásom. És félek a kanalaktól. Nem kiröhögni. - mondta Liam.
- Én nem csak nem értem. Miért? - vontam fel a szemöldököm.
- Ezt a témát hanyagoljuk, jó? - kérdezte és szegénykét eléggé zavarba hoztam mert nagyon piros volt a feje.
- Jól van. - biccentettem felé és küldtem neki egy minden rendben mosolyt. Ezután Harry lépett elém.
- Harry Styles. 1994.február 1. Vannak tetoválásaim és, ha kíváncsi vagyok rájuk megmutatom őket. - kacsintott felém. Biccentettem egy aprót és ráhagytam.
- Ne hagyd ki hogy Edward! - mondta Louis. Harry ránézett, mire Louis bűnbánó fejjel nézet rá, én meg felröhögtem, mire Harry visszanézett rám.
- Szóval így állunk Emily? - vonta fel Harry a szemöldökét.
- Igen, Edward! - fontam a mellem alá a karom.

1 megjegyzés: