2014. május 22., csütörtök

4. Lakás és a titok

~Emily szemszöge~


Megérkeztünk egy nagy ház elé, én száj tátva néztem rá Danira mire ő csak felnevetett.
- Na ne nézz így! Inkább gyere, költözz be. - mondta és kiszállt a kocsiból. Követtem őt és ő vitte a poggyászom én meg a két bőröndöm. Bent sokkal szebb volt mint kint.
- Gyere körbe vezetlek. - mondta Dani és magával ragadott. - Ez itt a konyha. - mondta.
- Ő itt a nappali. - mutatta be.
- Gyere megmutatom a szobámat utána meg a tiedet. Szerintem tetszeni fog. - kacsintott rám,és fel is rángatott. - És most kérlek ne sikíts. - mondta és kinyitotta nekem a szobám ajtaját.
- Nézz szét utána gyere le a konyhába. - mondta és már el is tűnt. Én beléptem a szobámba. A bőröndömet letettem és szét néztem. Felfedeztem egy ajtót és benyitottam.
- Káprázatos! - nyögtem ki. Csodálatos ház amiben Dani él és mostantól én is.
- Em gyere már! - kiáltott fel Dan. Bezártam a szobám ajtaját és rohantam le a lépcsőn.
- Na szóval a teraszt mutatom még meg utána elmeséled az egész történetet. Rendben? - nézett rám fürkésző szemekkel én meg csak egy aprót bólintottam. Féltem hogy mit fog rá reagálni.
Kinyitott egy ajtót és elém tárult a terasz. Miután kicsodálkoztam magam Dani behúzott a nappaliba és leültünk a kanapéra.
- Mesélj! - mondta én meg nagyot sóhajtva belekezdtem.
- 8 évesen mikor elmentettek "rossz lettem". Vagyis verekedtem és hiányoztam órákról. Azért verekedtem, mert a cica babák csúfoltak, hogy nekem senkim nincs meg hogy hogy nézzek ki meg ilyenek. És a hiányzások. A szüleim nem foglalkoztak velem elhanyagoltak, minden hónapban az orrom alá dugták egy nagyobb összeget abból kellett megélnem, mármint kaját meg ruhát venni. -nyeltem egy nagyot és félve ránéztem Danira. Tátva maradt a szája. - És akkor azt még nem mondtam hogy 10 éves koromba úgy döntöttek, hogy magántanuló leszek. Nem voltak barátnőim, kivéve te. Pasim még soha életembe nem volt. Nem tudom milyen az első szerelem, az első csók. Érted? És még ezen felül apám vert. Elmentem lerakni egy tánc vizsgát, ahol azt mondták hogy folytassam és nagyon tehetséges leszek. Hát mikor ezt apám meg anyám megtudta ujjuj. Most mielőtt eljöttem volna ugye elmentem vásárolni és ott találkoztam egy lánnyal megismerkedtünk és mától van két barátnőm. Mikor apám megtudta hogy elmegyek, pofon vágott. Viszont annyira nem érdekelt mát, mert 24. - én mikor megzavartalak. - mondtam ő meg elpirult. - azon az estén eltervezték anyával hogy 26. - án kidobnak otthonról. Azt mondták hogy nem szeretnek és... - folytattam volna de kitört belőlem a sírás. Eddig bírtam. Éreztem egy gyenge ölelést.
- Semmi baj. Viszont miért nem mondtad hamarabb? - kérdezte én meg felnéztem rá.
- Azért, mert féltem. Féltem, hogy ha megtudod te is elfordulsz tőlem. - mondtam szipogva mire ő elkerekedett szemekkel nézett rám.
- Legközelebb, ha ilyeneket gondolsz beszéld meg velem is. Anyukádék viselkedés pedig felháborító. Most már megértelek. És azért nem mondom, hogy sajnálom mert tudom hogy azt te utálod. - mondta és mosolyra húzódott a szám.
- Jó én befejeztem most te jössz. - mondtam neki. - Ki volt az a fiú? - kérdeztem gyanakodva mire ő elpirult.
- Na szóval mikor kijöttünk ide, anyáék el voltak foglalva, és én ugye folytattam itt az iskolát. Jártam táncra és olyan jól sikerült hogy fel is vettek az egyik bandához. Ez a One Direction. Hallottál már róluk? - kérdezte én meg csak megráztam a fejem. - Nem-e? Akkor most fogsz! - mondta mosolyogva. - Na szóval 5-en vannak a bandában. Harry Styles zöld szemű, göndör hajú. Niall Horan kék szemű, szőke hajú. Louis Tomlinson kék szemű, barna hajú. Zayn Malik fekete hajú, barna szemű. És az én szerelmem Liam Payne barna szemű, barna hajú. - mondta én meg furcsán néztem rá.
- Miért mondod el hogy néznek ki? - vontam fel a szemöldököm.
- Mert úgy 5 perc múlva te is megismered őket mert átjönnek. - mondta mosolyogva.
- Jézusom Dani. Szólhattál volna hamarabb is. Majd ha csengetnek kiabálj fel, átöltözöm. - mondtam neki és rohantam is fel a szobámba. De azért hallottam, hogy felröhög.
- Nem röhög együtt érez! - kiáltottam vissza mielőtt bementem a szobámba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése