2014. május 21., szerda

3. Megjövetel

~Dani~

Liammel voltam mikor megszólalt a telefonom.
- Ne vedd fel. - suttogta Liam. Én ráhagytam, de a csörgés nem akart abba maradni. Megnéztem ki az és egyből felvettem.
- I - Igen? T - Tessék? - szóltam bele lihegve. Remélem nem vette észre.
- Szia Dani. Em vagyok. Majd visszahívlak később ha ráérsz! - mondta Em.
- Rendben. Szia. - mondtam és visszaraktam a szekrényre.
- Ki volt az? - kérdezte Liam.
- Ez egy hosszú sztori amit röviden elmondok. 4 évesen találkoztunk és azóta a legjobb barátnők vagyunk. Ő Emily Green. Ezen a nyáron ide repül és velem fog élni. - közöltem vele. Döbbent fej fogadott de inkább felhívtam Emilyt.
- Szia Em! Mit szerettél volna? - kérdeztem vidáman. Mert Liam hülye fejet vágott.
- Szia. Csak annyi hogy Londonban milyen az idő? - kíváncsiskodott.
- Most hideg de van amikor jó idő van. De mine..... Ácsi holnap jössz. Igaz - e? - már ilyen gyorsan eltelt az idő. Juppi, feldobta az estém.
- Igen holnap megyek a 12:05 - sel. De előtte elmegyek vásárolni, de akkor milyen ruhákat vegyek?- kérdezte meg én meg egy nagyot sóhajtva felnevettem. Mindig csak a vásárlás.
- Hosszú farmerek, de rakjál be rövideket is. Akkor amibe táncolni szoktál, várjál csak hozd el az egész ruhatáradat úgy is itt fogsz már élni. A szüleid tudják? - kérdeztem meg, mert a szüleinek tudni kell róla.
- Dani.. ezt majd elmondom..nem telefon téma. Oké akkor viszem, de azért elmegyek veszek pár új cuccot. Köszi akkor majd holnap. - búcsúzkodott. Mi történhetett?
- Rendben. Holnap csörgess hogy ha szállsz fel. De tudod kb. mikor érkezel? - kérdeztem kerülve a témát.
- A laptop szerint 20:05-kor leszek ott. - mondta én meg felnevettem sose bízik magában.
- És szerinted? - kérdeztem meg nevetve.
- Minél hamarabb annál jobb. - mondta én meg elmosolyodtam.
- Rendben akkor nem is tartalak fel. Holnap találkozunk. Szia Törpilla. - köszöntem el majd leraktam. Liam kérdőn nézett rám.
- Na szóval szépen elmeséled ezt az egészet. Kérlek. - könyörgött és mivel a csoki barna szemeivel mindig levesz a lábamról be adtam a derekam.
- Szóval az úgy volt, hogy 4 évesen elmentem egy tánc suliba és ott megismerkedtem Emily Greennel. Egészen 8 éves korunkig elválaszthatatlanok voltunk de apukámat áthelyezték Londonba és elkellet utaznunk. Azóta facebookon, twitteren és skypon beszélünk mindennap. Holnap meg ide utazik, mert ezt megbeszéltük, mert ő is hiányzik nekem és én is neki. - mondtam el egy szuszra.
- És miért nem szóltál, hogy van egy eltitkold barátod? - kérdezte felvont szemöldökkel.
- Féltem Harrytől. - súgtam meg neki, mire ő csak felnevetett.
- Megértelek és mikor érkezik? - kíváncsiskodott.
- Holnap 20:05-kor száll le. És miután megérkeztünk átmegyünk hozzátok. - mondtam neki.
- Rendben akkor hol is tartottunk? - kérdezte kaján vigyorral az arcán.
- Ott hogy...- mondtam neki és folytatjuk.
Reggel olyan jó érzés a szerelmed mellett kelni. Liam mellettem szuszogott én meg néztem elbűvölő arcát.
- Ne nézz! - szólalt meg én meg elmosolyodtam. Csókolgattam az arcát, majd a száját. - Olyan jó érzés erre kelni. - dünnyögte én meg adtam egy utolsó puszit az orrára és felálltam kimentem a konyhába. Elővettem 4 db kenyeret és pirítóst kezdtem csinálni, majd valaki átkarolta a derekam.
- Nem akarod megismételni az éjszakát? - suttogta a fülembe amitől kirázott a hideg.
- Először együnk éhes vagyok. - nyávogtam mire ő csak bólintott. Mikor kész lett leültünk és megettük. Ezután visszaszaladtam a szobámba és lefeküdtem "alvást" színlelve.
- Még hogy alszik.-mondta Liam. - Tudom én hogy nem alszol drága. - mondta és a hang egyre közelebb jött.
- Oh, és még is honnan? - nyitottam ki a szemem, és Liam már feleltem volt. Ne válaszolt csak szenvedélyes megcsókolt. Az egész napot Liammel akartam volna tölteni, de 20:30 rájöttem hogy készülődnöm kéne mert jönni Emily. Felvettem egy farit, egy leopárd mintás cipőt meg egy fekete pólót. 55-kor elindultunk mind a ketten. Liam haza én meg a repülőtérre. Mikor odaértem pont akkor szólalt meg a telefonom.
- Szia. Hol vagy? - szólalt bele a telefonba.
- Szia. Itt a bejárat előtt. Siess. - mondtam neki és letettem. Kiszálltam a kocsiból és keresni kezdtem. Felfedeztem egy szőke hajú lányt 2 bőrönddel és egy poggyásszal. Reméltem, hogy ő az. A kezemmel betakartam a szemét.
- Na ki vagyok? - kérdeztem meg.
- Tán a legjobb barátnőm? - mondta én meg tudtam hogy ő az.
- Teli találat. Fordulj. - mondtam neki ő meg fordult. Nagyon-nagyon szép lett.
- Kurva szépen nézel ki! - bökte ki én meg felnevettem.
- Gondoltam hogy maradsz az a csúnya szájú lány! - mondtam neki és megráztam a fejem. - De te sem panaszkodhatsz. - mondtam és megöleltem.
- Na gyere. Sok dolgot kell elmesélned. - kacsintottam rá és betettük a bőröndöket a kocsimba. Némán telt az oda út.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése