2014. május 19., hétfő

2. Az utazás

Most itthon vagyok és ha 10 percen belül nem indulok el akkor lekésem a gépet, amit nem akarok. Gyorsan lezuhanyoztam és felvettem egy másik ruhát. Két bőröndöm van még egy kézi poggyász amibe beleraktam két albumot, meg a sminkes cuccomat. Akkor induljunk el. Kiléptem az ajtómon és elbúcsúztam a szobámtól. Ezután lementem a lépcsőn és anya meg apa a kanapén ült. Mikor megláttak elkerekedett szemmel néztek rám.
- Anya és Apa. Tudom, hogy holnap ki akartatok dobni, de inkább elmegyek még ma. Nagyon fogtok hiányozni, ám jobb lesz az életem. Majd hívlak titeket. Legyetek jók. Sziasztok. - mondtam és a bejárati ajtóhoz igyekeztem, mert meghallottam, hogy a taxis már itt van. Mikor lenyomtam a kilincsit egy erős kéz fonódott a csuklóm köré és visszahúzott.
- Mégis, hogy képzelted el? Hm?! Az biztos hogy nem mész sehova! - mondta apám és pofon vágott. Könnyes szememet megtöröltem elengedtem a bőröndöket és apám elé álltam.
- Tudod a nagyapa engem is megtanított verekedni. - mondtam neki és teljes erőmből pofon vágtam. Nem fájt annyira, de remélem neki igen. Döbbent fejjel néztek rám mind ketten, én meg kihasználva ezt a sokkos állapotukat rohantam a taxihoz. Hátulra bedobtam a bőröndöket és behuppantam hátra. A sofőr furcsán nézett rám, majd kérdőn. A házunk felé néztem és annyit láttam, hogy apám feje paprika vörös és, hogy mindjárt kinyír valakit.
- Vigyen a repülőtérre. Gyorsan! - mondtam egy pillanatra ránézve. A taxis olyan gyorsan elhajtott, mintha ágyúból lőtték volna ki. 10 percen belül ott voltam a repülő téren. Becsekkoltam és a kézi poggyászommal elindultam. Daninak írtam egy üzenetet, hogy indulok és kikapcsoltam. Mikor leültem mellettem egy 5 éves kislány volt. Mivel aludt én is úgy döntöttem, hogy alszok.
- Hölgyem, kérem keljen fel. Megérkeztünk. - mondta a stewardess.
- Rendben, köszönöm. - mondtam és felálltam. Utolsóként szálltam le a gépről. Nem fáztam annyira. Bekapcsoltam a telefont és egyből hívtam is Danit.
- Szia. Hol vagy? - kérdeztem meg.
- Szia. Itt a bejárat előtt. Siess. - mondta és letette. Összeszedtem a bőröndjeimet és kifele indultam. Szememmel keresni kezdtem egy göndör hajú lányt, majd valaki hátulról befogta a szemem.
- Na ki vagyok? - kérdezte az "ismeretlen" hang.
- Talán a legjobb barátnőm? - kérdeztem meg.
- Teli találat. Fordulj. - mondta én meg cselekedtem. Jézus istenem. Kibaszott gyönyörű lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése