2016. február 2., kedd

23. Tesós témák

Emily szemszöge


Eltelt a Július, utána jött az Augusztus. Most itt vagyunk,utazunk haza a géppel. Holnap lesz Liam szülinapja. Hamarabb elengedett minket Paul. Így nem Szeptemberben megyünk haza hanem most. Harry meg én egyre közelebb kerültünk. Még mindig tart a játék amiben eddig sikereket éreztem. Dani pedig még furcsább lett. Hajnalban jött vissza a hotelba. Kurvásabb táncokat adott elő. Úgy mond a nagyon "olyan" résznél Niall nem engedte meg, hogy táncoljak. Én se nagyon akartam. Niallel is közelebb kerültünk egymáshoz. Nem mondtuk ki még egymásnak azt a bizonyos szót, de érezzük mind a ketten. Majd ha eljön az ideje. Mindenki alszik csak én és Nialler nem. Mi elvonultunk, hogy tudjunk kettesben beszélgetni. Most itt vagyunk a wc-ben. Úgy érzem itt az idő elmondani neki, hogy nekem tetszik Harry. Érzem, hogy ő is valami fontosról akar beszélni. Itt ülünk egymással szembe és egyikünk se szólal meg. Csak nézzük egymást,nem csak bámuljuk egymást. Mindkettőnket a gondolatok kötnek le.
- Niall. Kezdjem én? - félősen kérdezem meg mire belenézett a szemeimbe és megrázta a fejét.
- Emily. Szeretném ha...szóval,hogy hozzánk költözz! - mondta ki végül. Teljesen lesokkolva ezzel engem.
- Niall én... - nem tudtam hirtelen mit mondani.
- Megértem ha nem szeretnél, csak tudom jobban szeretném azt érezni, hogy velem vagy... egy házban. Hogy biztonságban vagy... - mondta, nekem meg könny szökött a szemembe. Sose mondott még ilyet senki.
- Niall szeretnék veletek lakni! - mondtam ki bátran. Hatalmas vigyor jelent meg az arcán, majd megölelt.
- Köszönöm Picur. - suttogta a fülembe. Azóta hív picurnak mióta észrevette, hogy a csapatban én vagyok a legkisebb. Nem tehetek róla, majd esőben fogok táncolni és megnövök, mint a gomba.
- Viszont te mit szerettél volna? - kérdezte meg elhúzódva tőlem. Huh, itt az én pillanatom.
- Szóval Niall. Arról lenne szó, hogy nekem szóval tetszik...- mondta majd rápillantottam. Hülyén vigyorgott, majd megölelt. Sokat ölelget ma engem. Mi történt vele?
- Harry. - suttogta a fülembe, mire elkerekedett szemekkel távolodtam el tőle.
- Mi van? Honnan tudod? - idegesen néztem rá, mire ő felröhögött.
- A hülye is látja. Ahogy egymásra néztek, ne mond hogy te nem látod hogy ő hogy néz rád. - mondta még mindig nevetve. A szám elhagyott egy O-t, de nem érdekel.
- Akkor nem vagy ideges? - kérdeztem félve.
- Nem. Addig amíg meg nem dug. - mondta idegesen.
- Niall ezt most felejtsd el, vagyis még nem is járunk. Meg ide figyelj ilyen szavakat ne használj előttem elég gusztustalan. - mondtam neki mire jóízűen felnevetett.
- De úgy is fogjátok csinálni. - mondta majd megint dühös lett. - Váltsunk témát. - mondta és könyörgően rám nézett.
- Igen jobb is. Mi lesz holnap? Vagyis hogy terveztétek? - kérdeztem meg tőle.
- Hát az úgy lesz, hogy először elfelejtjük utána te meg én elvisszük őt délután vásárolni. Vagyis nyafognod kell, nekem meg éhesnek lenni ami nem lesz nehéz. Választunk neked ruhát, és mikor kapsz egy üzenetet Harrytől akkor mehetünk haza. - mosolyodott el.
- Oké és ezt mikor beszéltétek meg? - néztem rá szúrósan.
- Mikor elmentettek kaját venni Liammel. - mondta majd kopogtak az ajtón.
- Srácok engedjetek be. Bepisilek. - szólalt meg az álmos Zayn. Halkan felkuncogtam és felálltunk. Gyorsan kisietünk mire Zayn meg be. Leültem és figyeltem a többieket. Harry várt Zaynre, hogy kijöjjön. Louis öltözött, Eleanor őt nézte, Dani el volt mélyülve egy újságban. Niall evett, és hozott nekem kaját tehát már én is ettem. Zayn jött ki és Harry pedig be. Zayn is átöltözött. De hol van Liam? Felálltam és szétnéztem. Az egyik ülésben ült és az ablakon nézett ki. Azt se vette észre hogy leültem vele szembe.
- Minden rendben, Liam? - kérdeztem majd megráztam a kezét hogy felnézzen. Mikor felnézett egy piros szemű, megtört fiút láttam. - Liam mi történt? - kérdeztem, mire elmosolyodott.
- Hát tudod az a baj, hogy nem tudom mi a baja Daniellenek. El szülinapjáig minden rendben volt, utána meg le se szar. Mindenkivel többet foglalkozik engem meg elhanyagol, és észrevettem, hogy a fiúkat is megnézi. - mondta Liam a szemembe.
- Liam,nem csak téged hanyagol el. Velem sem törődik, már annyit. Esküszöm, még weben is többet beszéltünk, mint most. Láttad, hogy milyen táncokat talált ki, nem? Furcsának találom... - folytattam volna de megszólalt valami.
- Utasainkat kérem, kapcsolják be az övüket. Megérkeztünk. - mondta egy idegen férfi hang. Bekapcsoltam az övet és visszanéztem Liamre.
- Igazad van. Tényleg furcsa. - mondta Liam, Danit nézve.
- Liam,viszont én...veletek...fogok lakni. - mondtam mire rám nézett és mosolyt véltem felfedezni az arcán.
- Komolyan? Hiszen ez remek hír. Most ha nem szállnák le. Megölelnélek. - mondta és én is elmosolyodtam.
- Remek jó, hogy leszállunk. - ült le mellém Harry.
- Harry kapcsold be az öved. - szólt rá Liam. Rá néztem idegesen, mire egy nyugodt mosolyt küldött felém és bekapcsolta. Miután leszálltunk a repülőtérre, hatalmas sikításokat hallottam. Mikor felfogtam hogy ezek rajongók, hangosabb lett a sikítás. Még nem tudják, hogy Niall testvére vagyok, de jobb ez így. Beültünk a kocsiba, ahol megfigyeltem az arcokat. Danin gúnyt láttam, Harryn idegességet, a többiek mosolyogtak, bár én tudtam kin volt álmosoly, de nem szóltam róla.
- Akkor először a házunkba, utána én meg te meg Dani megyünk a Daniéba. Elhozzuk a cuccod és utána irány haza! - mondta hátradőlve Niall. A többiek, Liam én és Niall kivételével, döbbenten néztek Niallre.
- A húgod hozzánk költözik? - kérdezte Zayn.
- Igen. - mondta Niall.
- Az király, akkor majd tudok kivel hülyülni. - mondta Louis.
- Miért mi már nem kellünk? - kérdezte Harry "sértődötten".
- Nem arról van szó, de El elmegy és kell egy lány akivel tudok hülyülni. - mondta Lou és megcsókolta Elt.
- Itt vagyunk. - mondta a sofőr, A többiek kiszálltak és csak hárman maradtunk. Néma csendbe telt az oda út, utána ki is pattantam a kocsiból egyenesen a szobámba. Nem kellett sok dolgot bepakolnom, mert már a háromnegyedét elvittem a turnéra. Levittem a kocsiba a cuccom, majd odaálltam Danihoz.
- Köszönöm Dani, hogy itt lakhattam. - mondtam neki és erősen megöleltem. Gyengéden ölelt vissza amit furcsálltam. - Holnap találkozunk a buliba. - mondtam és még utoljára megöleltem. Utána beszálltam a kocsiba. Nyugodtabb volt a hangulat, sokkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése