2014. május 19., hétfő

1. Új barátnő

Hát akkor igaz. Ki akarnak dobni. Ezt nem hiszem el! Felrohantam a szobámba és összepakoltam egy bőröndbe. Vajon Londonba milyen lehet az időjárás? Fel is hívom Danit, csak hol a telefonom. Biztos az ágy alatt. Jézus megőrültem, magamba beszélek! Ahogy gondoltam, az ágy alatt volt, és fel is hívtam Danit. Nem akarta felvenni és mikor ki akartam nyomni akkor szólt bele.
- I - Igen? T - Tessék? - szólt bele lihegve. Biztos tánc próbája volt.
- Szia Dani. Em vagyok. Majd visszahívlak később ha ráérsz! - mondtam és raktam volna le mikor beleszólt.
- Rendben. Szia. - mondta de még nem raktam le. - Ki volt az? - szólalt bele egy rekedtes férfi hang. Mégsem tánc próbán volt, gyorsan letettem és bekapcsoltam a laptopot. Megnéztem mikor megy délben gép és hát úgy tűnik, hogy a 12:05 - el repülök is Londonba. Gyorsan foglaltam le helyet és csak telefon csörgésre lettem figyelmes.
- Szia Em! Mit szerettél volna? - kérdezte vidáman. Ezért is szeretem mikor meghallom a hangját már is jobb kedvem lesz.
- Szia. Csak annyi hogy Londonban milyen az idő? - kíváncsiskodtam.
- Most hideg, de van amikor jó idő van. De mine.....Ácsi holnap jössz. Igaz - e? - kérdezte én meg felnevettem. Dani mindig elfelejt valamit, hát most ezt.
- Igen holnap megyek a 12:05-el. De előtte elmegyek vásárolni, de akkor milyen ruhákat vegyek? -kérdeztem meg mire ő egy nagyot sóhajtva felnevetett.
- Hosszú farmerek, de rakjál be rövideket is. Akkor amibe táncolni szoktál, várjál csak hozd el az egész ruhatáradat úgy is itt fogsz már élni. A szüleid tudják? - kérdezte azt amit épp kerülni akartam.
- Dani.. ezt majd elmondom..nem telefon téma. Oké akkor viszem de azért elmegyek veszek pár új cuccot. Köszi akkor majd holnap. - búcsúzkodtam.
- Rendben. Holnap csörgess hogy ha szállsz fel. De tudod kb. mikor érkezel? - kérdezte Dani én meg kifújtam a bent tartott levegőt és a laptophoz mentem.
- A laptop szerint 20:05-kor leszek ott. - mondtam mire Dani felnevetett.
- És szerinted? - kérdezte meg nevetve.
- Minél hamarabb annál jobb. - mondtam neki.
- Rendben akkor nem is tartalak fel. Holnap találkozunk. Szia Törpilla. - köszönt el. Dani azért hív így mert kisebb vagyok nála, de nem tehetek róla.
- Szia Dani. - köszöntem el én is letettem. Ezután elmentem letusolni, utána meg aludni. Nem kellett sokat várnom már aludtam is el.


~Másnap~


Reggel 7-re állítottam be a telefonom, hogy ne legyek itthon mikor a szüleim felkelnek. Letusoltam és felvettem egy shortot, pólót és egy tornacipőt. A zsebem mélyére süllyesztettem a telefont és leindultam a konyhába. Ott csináltam magamnak müzlit és azt kajoltam be. Miután megettem még fogat mostam és tettem magamhoz pénzt. Miután ezzel kész voltam, írtam egy cetlit hogy elmentem majd jövök. Úgy se hiányolnának. 8-kor pedig elindultam. Elmentem egy boltba ahova úgy mond nem lehetett belátni. Benyitottam és egy elég nagy helység tárult a szemem elé. A pénztárnál egy velem egy idő csaj állt. Fel is kapta a fejét és egymást fürkésztük. Rajta is short volt meg top és egy szandál.
- Szia! Segíthetek? - kérdezte bájos mosollyal.
- Szia. Hát őszi ruhákat keressek, mert Londonba megyek és ott nincs valami kellemes idő. - mondtam fintorogva, mire felkuncogott.
- Bocsi. Amúgy jó helyen jársz. Gyere mutatok párat. Kedvenc színed? - kérdezte meg. Nagyon barátságos és kedves.
- Fekete. - vágtam rá.
- És magassarkút hordasz? - kérdezte felemelt szemöldökkel.
- Ha mutatni mersz egyet is a kukában fog landolni. - mondta mire döbbent képet kaptam. - Na jó, akkor kedvesebben nem. Utálom a magassarkút. Minek vegyek fel kényelmetlent, ha nekem a kényelmes is megteszi. - mondtam őszintén, mire ő csak bólintott.
- Menj be oda és pár perc múlva viszek pár cuccot. - mondta egy kacsintással és el is ment. Én bementem az ruha próbáláshoz kijelölt helyre és vártam. 5 perc telt el mire a csaj visszajött egy csomó ruhával.
- Tessék! - mondja és odaadja nekem. - Amúgy Jessica White, de csak Jess. - mondja és a kezét nyújtja.
- Emily Green, de csak Em. - rázok vele kezet.
- Most menj hadd nézzem meg rajtad. - mondja és be is lök a ruhákkal együtt. 
- Oké eddig mindegyikben csinos volt. - mondta Jess. - Viszont most jöjjön egy más stílus. Próbáld fel ezeket! - nyomott a kezembe egy csomó színes ruhát. Elkerekedett szemekkel néztem rá, de ő ismét belökött. - Próbáld csak fel. Hidd el jól fognak állni. - mondta Jess. Én csak nagyot nyeltem, nem valami nagy kedvenceim, de felpróbálom.
- Nagyon csinos vagy bennük. - mondta Jess.
- Uuu. Köszi. Imádom őket. - mondtam neki őszintén, és tényleg.
- Ennyi? - kérdezte. 
- Ööö. Lenne még valami. Valami amibe menni kéne meg egy tornászos amibe majd táncolhatok. -mondtam neki és lesütöttem a szemem. 
- Semmi gond. 2 perc. - mondta én meg bólintottam. Pontosan két perc múlva hozta mind a kettőt.
- Köszi. Viszont hány óra? - kérdeztem meg tőle. 
- Fél 12. És nincs mit. - mondta, de én sokkot kaptam. El ment az idő az már biztos. 
- Figyelj megadod a számos. Ígérem még beszélünk, de nekem fél óra múlva megy a gépem és még haza kéne ugranom. - mondtam neki és átakartam öltözni, de visszahúzott. 
-A számom. A ruha rajtad marad. A többit már becsomagoltam csak fizetned kell. - mondta mosolyogva. Rohantunk a pénztárhoz gyorsan kifizettem elbúcsúztunk és rohantam is haza. Olyan furcsa. Ma találtam egy másik barátot. Érzem hogy az életem csak most kezd megváltozni... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése